Berang Tak Diberi Main Smartphone, Anak Sepak Ibu Berkali-Kali

Trending

Berang Tak Diberi Main Smartphone, Anak Sepak Ibu Berkali-Kali

Berang tidak dibenarkan bermain smartphone, seorang kanak-kanak lelaki tergamak menyepak ibunya bertubi-tubi, cetus pelbagai reaksi netizen.

Advertisement

Dalam video klip durasi 8 saat itu menunjukkan, nenek remaja terbabit cuba melindungi si ibu dari terus ditendang anak lelakinya yang berusia lingkungan 10 tahun yang berang tidak dibenarkan bermain telefon pintar.

Menurut pakar, polisi Kerajaan China yang menetapkan satu keluarga satu anak menjadi punca kepada permasalahan ini.

Polisi tersebut telah menjadi anak tunggal itu terlampau manja. Kejadian seumpama ini juga dilaporkan kerap berlaku dan ibu bapa perlu mencari jalan untuk mendisiplinkan anak mereka.

“Ibu bapa yang bersalah dalam hal ini, bukan salah budak itu. Mereka perlu ajar budak itu bagaimana nak beradab,” kata pengguna Weibo.

“Kalau ini anak aku, dah lama aku belasah dia,” kata netizen lain.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.