August 15th, 2019

Media sosial kini menjadi medium untuk artis berkongsi aktiviti seharian mereka dengan peminat. Namun, di ruangan komen hanya dibanjiri dengan komen-komen negatif mengkritik setiap apa yang mereka lakukan.

fiza halim

Terbaru, pelakon Fiza Halim menerusi akaun Instagram meluahkan rasa berang dengan sikap segelintir netizen yang sering mencari kesalahan artis. Tidak salah untuk memberi nasihat dan teguran tetapi biarlah ia dilakukan dengan cara yang lebih berhemah, janganlah mengeluarkan kata-kata yang melampau.

fiza halim berang sikap netizen

Ironinya mereka yang memberikan komen keterlaluan ini berselindung disebalik akaun palsu. Kenapa hanya berani di media sosial sahaja?

fiza halim tidak bertudung

Fiza turut memuat naik foto dirinya tidak bertudung dipercayai gambar lama sebelum dia tampil menutup aurat. Katanya, dia bukanlah seorang manusia yang sempurna dan baik, namun sedang belajar ke arah itu.

fiza halimDalam pada itu, Fiza tidak kisah sekiranya kenyataannya ini membuatkan dirinya kehilangan peminat mahupun dipandang negatif oleh sesetengah pihak. Padanya, rezeki bukannya ditentukan ataupun bergantung kepada netizen.

Sumber Berita : mStar Online


19 responses to “Berang Dengan Sikap Netizen, Fiza Halim Muat Naik Foto Tidak Bertudung”

  1. Anonymous says:

    Alang2 buka terus… pura2 lagi..
    Laki pun ambil laki orang…
    Retis minta perhatian …
    Buat cerita sendiri….
    Kegemaran runtuhkan rumahtangga org…

  2. pakatunhancing says:

    kontrovesikan diri sendiri ke makcik..hahaha kesian..da x der ceghita ye dok

  3. Anonymous says:

    Lol lepas dpt kawin dgn pilot semakin berlagak minah ni. Semakin lantang bersuara dan dahagakan perhatian. terang-terang mengundang fitnah dan aib diri sendiri. Pastu gunakan agama nak bekap diri konon-konon bukan manusia sempurna. Kesian si suami tak boleh control bini mcm ni

    • Anonymous says:

      Maka ikatlah anak-anak perempuan kamu, isteri dan ibu kamu di tiang yang paling utuh dan kuat dalam rumah kamu dengan kemas kerana apabila Dajal menghentakkan kakinya ke bumi, seluruh kaum wanita akan berlari-lari mendapatkan Dajal meninggalkan segala-galanya.

      Cikgu aku nasihatkan agar diamalkan ayat 1-10 surah al-kahfi untuk mengelakkan godaan Dajal di akhir zaman. sampai sekarang aku ingat pesan ni

    • Anonymous says:

      Dengan laki lama kena control. ada batas tak boleh post benda merepek kat socmed. tu yg kawin dgn org berduit mcm beruk dpt bunga

  4. Anonymous says:

    Apa pon yg benar adalah malam ni malam jumaat….mari berselawat bkn bergosip min ouii!

  5. Anonymous says:

    Terbaik KDN..yg kaki kondem hina tugasan pejawat awam trutama beruniform pun blh act..yg kaki Hina pemimpin trutama supporter yg lost last GE pun blh pantau sbb majority adalh geng² RPK..sape perintah pun X perlu pertikai..xde kerajaan yg sempurna kecuali kerajaan TUHAN…

    • minah jambu say NO to drugs says:

      bagos fiza minah jambu sokong dengan u ..bukak aje tudong u tu asalkn u hepi n selesa..orang2 ni semua kalau kite buat baik pon mengata buat tak baik pon jadi cakap so buat ape yg u nak buat tak payah dengar cakap orang ..susah takde orang tolong..

Loading...