August 15th, 2019

Media sosial kini menjadi medium untuk artis berkongsi aktiviti seharian mereka dengan peminat. Namun, di ruangan komen hanya dibanjiri dengan komen-komen negatif mengkritik setiap apa yang mereka lakukan.

fiza halim

Terbaru, pelakon Fiza Halim menerusi akaun Instagram meluahkan rasa berang dengan sikap segelintir netizen yang sering mencari kesalahan artis. Tidak salah untuk memberi nasihat dan teguran tetapi biarlah ia dilakukan dengan cara yang lebih berhemah, janganlah mengeluarkan kata-kata yang melampau.

fiza halim berang sikap netizen

Ironinya mereka yang memberikan komen keterlaluan ini berselindung disebalik akaun palsu. Kenapa hanya berani di media sosial sahaja?

fiza halim tidak bertudung

Fiza turut memuat naik foto dirinya tidak bertudung dipercayai gambar lama sebelum dia tampil menutup aurat. Katanya, dia bukanlah seorang manusia yang sempurna dan baik, namun sedang belajar ke arah itu.

fiza halimDalam pada itu, Fiza tidak kisah sekiranya kenyataannya ini membuatkan dirinya kehilangan peminat mahupun dipandang negatif oleh sesetengah pihak. Padanya, rezeki bukannya ditentukan ataupun bergantung kepada netizen.

Sumber Berita : mStar Online


19 responses to “Berang Dengan Sikap Netizen, Fiza Halim Muat Naik Foto Tidak Bertudung”

  1. aih says:

    bulu tuttt tu apa?.. direct je la..

  2. Anonymous says:

    dah diri toh artis..aduiii..klu tak mau expose jgn jadi artis …publik..nantih part2 nak award beguna lakk netizen2..dahh netizen tengok lain dari sblumnya mmgloh dorg komen..uishhhhh..toh pun susah nak hadam..

  3. haih says:

    tk kisah la kena kecam cmana pun.. u know urself better.. bila buat mcm ne org akn bg tanggapan smada ko cr sebab nak femes balik atau ko cr sebab utk tunjuk diri ko dulu / rindu nk jd mcm tu tp tak boleh sbb skrg aku da bertudung mcm tu.. kalau perkara yg dtegur tu utk ke arah kebaikan, terima dgn positif.. kalau yg berbaur negatif, delete komen itu dn moce on.. those yg komen negatif tu bkn org yg sara ko pun.. why bother much? smpi nk share pic ko zmn jahiliah.. for what? nak tunjuk level kebodohon ko lg tinggi dr yg lemparkan komen negatif kt ko tu? br diuji sikit melentingnya bukan main hebat.. haish!

  4. Anonymous says:

    Tu diaaa….

    Perempuan Utara mmg cakap lepas ke? Sori sbb tgk cara Fiza, Cikta, Rita Rudaini & Fasha Sandha mcm tu..

  5. Insan says:

    Semoga minda dan hati semakin terbuka untuk menerima kebenaran hakiki,dan aurat dan suara semakin tertutup kepada kejahatan dan kejahilan.Janganlah kita mendabik dada meluahkan kedegilan kita,sedangkan Allah hanya menangguhkan balasan,tidak diturunkan bala serta merta seperti kaum Aad dan Tsamud.Mati itu tidak akan lambat sesaat,atau cepat sesaat.

Loading...