“Benda Free Kau Sanggup Bayar..” – Tote Bag Apple Store TRX Dijual Semula Dengan Harga Cecah Ribuan Ringgit

Teknologi

“Benda Free Kau Sanggup Bayar..” – Tote Bag Apple Store TRX Dijual Semula Dengan Harga Cecah Ribuan Ringgit

Sejak Apple Store pertama di Malaysia yang terletak di The Exchange TRX rasmi dibuka pada 22 Jun lalu, ia telah menjadi perhatian kebanyakan rakyat Malaysia lagi-lagi peminat jenama tersebut yang ingin menyaksikan sendiri pembukaan tersebut.

Bag percuma dijual semula

Yang menariknya, pengunjung terawal yang datang akan mendapat peluang untuk memperoleh tote bag istimewa Apple Store TRX yang terhad.

Advertisement

Namun begitu, timbul pula isu dimana bag yang diberikan secara percuma itu telah dijual semula di platform jual beli dalam talian iaitu Carousell dengan harga yang mahal.

Netizen ikut tak setuju

Susulan isu tersebut tular di laman X, orang ramai menyuarakan rasa kurang senang dengan tindakan segelintir pihak yang menjual bag berkenaan dengan harga yang tidak masuk akal.

Pengguna media sosial yang lain turut menasihati orang ramai untuk tidak mudah tertipu dengan penjual-penjual di online.

Yang menjual ni sebenarnya bijak, dia test market, if terjual dia yang dapat untung. Yang kurang bijaknya si pembeli lah. Benda free kau sanggup bayar sampai tiga digit.

 

Tolong lah jangan beli. Sebab ada pembeli lah puak-puak ni membiak. Sama la dengan tiket. Beli murah jual balik mahal.

bag apple trx dijual mahalSumber : Carousell  
bag apple dijual mahalSumber : Carousell  

Selain itu, kami kongsikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Apple Store KL
1 month ago

'First Look' Apple Store Malaysia Di TRX Exchange, Bakal Dibuka 22 Jun Ini

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : X

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...