Belum Temui Tuah Cinta, Hafiz Hamidun Tetap Bersikap Terbuka

Hiburan

Belum Temui Tuah Cinta, Hafiz Hamidun Tetap Bersikap Terbuka

Penyanyi Hafiz Hamidun sebelum ini pernah mencipta fenomena luar biasa apabila albumnya berjudul Zikir Terapi Diri berjaya terjual sehingga 1.5 juta unit serta mendapat tontonan lebih 100 juta kali di YouTube.

Hafiz Hamidun
2 bulan lalu

"Bila Masa Bercinta?"- Hafiz Hamidun Sudah Putus Hubungan Dengan Kekasih Hati Negara Seberang Indonesia

Advertisement

Hafiz sendiri terkejut dan tidak menyangka material yang dikeluarkan pada tahun 2011 tersebut dijual dalam bentuk cakera padat tetapi mampu laris sedangkan pasaran penjualan album fizikal merudum ketika itu.

Sampai sekarang saya sendiri tidak percaya, masih belum ada album zikir lain yang mampu menyaingi album tersebut termasuklah album lain yang dikeluarkan oleh saya sendiri.

Namun, nasib tidak begitu menyebelahi Hafiz dalam kehidupan peribadinya walaupun karier selaku penyanyi dan komposer berjalan dengan begitu baik sepanjang 19 tahun penglibatannya dalam industri seni.

Hafiz yang sudah menduda selama empat tahun masih belum dihinggap tuah cinta selepas bercerai dengan ahli perniagaan, Joy Revfa pada Oktober 2017.

ujar penyanyi itu lagi, hubungan cinta terbaharu bersama seorang selebriti media sosial Indonesia berstatus janda yang mula dikenalinya pada tahun 2019 juga telah berakhir.

Hafiz Hamidun & Anak

Hubungan dengan orang seberang sudah terputus kerana Covid-19 membataskan saya untuk bertemu dengan sesiapa. Jadi, komitmen terhadap hubungan jarak jauh tidak boleh diteruskan.

Namun, Hafiz tidak serik bercinta dan bersikap terbuka sekiranya dipertemukan jodoh dengan mana-mana wanita pada masa depan tetapi terdapat syarat yang ditetapkan Hafiz buat bakal isterinya nanti.

Menjelaskan tentang syarat tersebut, Hafiz berkata bahawa wanita itu seharusnya menerima anak angkatnya, Hamdee Abdul Hafiz yang kini berusia setahun tujuh bulan dengan hati terbuka selain dari menerima dirinya dan keluarga.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : KOSMO

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...