Belum Ada Tarikh Perkahwinan, Mungkin Ada Campur Tangan Orang Ketiga – Sufian Suhaimi

Hiburan

Belum Ada Tarikh Perkahwinan, Mungkin Ada Campur Tangan Orang Ketiga – Sufian Suhaimi

Sudah mengikat tali pertunangan pada 6 Oktober 2017 dan pernah memberitahu bakal bernikah pada Mac ini, pasangan Sufian Suhaimi dan Elfira Loy bagaimanapun seakan masih belum membuat sebarang persiapan menjelang hari bahagia mereka. Jadi kahwin ataupun tidak?

Advertisement

Sufian menerusi portal BH ONLINE memberitahu mungkin ada campur tangan orang ketiga dalam isu pertunangan serta perkahwinan yang dirancang bersama Elfira. Namun, beliau enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu.

Sangat rumit untuk saya perkatakan mengenai perkara ini kerana ia bukan hanya berkaitan saya dan El (Elfira), tetapi turut membabitkan kedua-dua belah keluarga. Mungkin (ada campur tangan orang ketiga)… Perkahwinan sesuatu yang besar dan tak boleh dibuat main-main. Sebab itu kami menghormati pandangan semua orang dalam keluarga.

Hubungan pertunangan mana yang tidak mempunyai dugaan dan masalahnya tersendiri bukan? Sufian bagaimanapun meminta agar peminat mendoakan yang terbaik buat beliau dan Elfira dan semoga ada jodoh mereka sehingga ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : BH ONLINE

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

29 Comments

  1. mak cute

    January 23, 2018 at 10:42 am

    ala pian…ke ko dah tukar pikiran..dah ada org len…bagus gak…biar el tu rasa camna bakal laki kena caras org lain…

  2. Anonymous

    January 23, 2018 at 10:41 am

    tu laa bertunang bagai nak rak macam kenduri kawen.. sebab tu orang dulu-dulu kalo tunang buat kecik-kecik je, tak heboh-heboh.

  3. wekkkkkkk

    January 23, 2018 at 10:41 am

    hati yg di lukai pasti akan dilukai pula oleh org lain.
    atau pulus dri org ‘ tut” x cukup lagi…

  4. Anonymous

    January 23, 2018 at 10:37 am

    Sabar la pian… Pian! Da masuk waktu. Bas da berhenti di perhentian. Mari sembahyang cepat. Nanti tak sempat. Cepat2

    • Anonymous

      January 23, 2018 at 11:09 am

      ahhahahahahha.aku bc komen ko.pastu aku tepk.mcm pnh dgr jeee..hahahah.

    • Anonymous

      January 23, 2018 at 11:20 am

      sendiri komen..sendiri reply ke dik?

    • hash

      January 23, 2018 at 11:26 am

      bang/kak..tengok icon sama,teros ckp org yg sm..ko pon org yg sm gak ke sbb icon ko sm je tu dengan anoy dua atas ni..mmmmmmmmm…

  5. benci orang hipokrit

    January 23, 2018 at 10:34 am

    Dik, jangan suka2 nak salahkan orang. Lain kali kalau bertunang tu senyap2 sudah. Time nikah barula war-warkan..Ni dah tak jadi, boleh pulak nak kaitkan orang ketiga. Kau nak bagitau si Elfira tu dah beralih hati ke? Tu la…Dulu kan kau tinggalkan girlfirend kau tu sebab nakkan si Elfira tu kan? Apa-apa pun, sis doakan jodoh korang berpanjangan la hendaknya.

    • Anonymous

      January 23, 2018 at 10:52 am

      org ketiga..pulak dah. hari tu mcm dah nak masuk dlm seluar ko punya gedik bercintan-cintun.

    • Anonymous

      January 23, 2018 at 10:57 am

      baim wong??? hahaha

    • Anonymous

      January 23, 2018 at 11:08 am

      elfira tu ka…hish. depan kamera je nmpk sweet tpi kalu jumpa depan2..berangan nk mampos. carik lain je pian…najwa latiff 20x ganda sweet. pun single gak…

    • opah

      January 23, 2018 at 11:03 am

      fattura relak je.. senyap2 dah kawin. yg korang? mcm belangkas tapi ni 2018..lain pulak kisahnya ye? mmm…

    • Anonymous

      January 23, 2018 at 3:01 pm

      betul aku suke fattzura.. both makin berseri sejak kawin

    • Kiah

      January 23, 2018 at 10:54 am

      oooo..patutlah senyap rupanya dilanda badai sebelum ribut..low profile je..
      tak naik helikopter lagi.

    • Anonymous

      January 23, 2018 at 10:58 am

      bunyi mcm tawar hati je….mcm pasrah je pain oiii.

Loading...