Written by Bella | January 23rd, 2018

Sudah mengikat tali pertunangan pada 6 Oktober 2017 dan pernah memberitahu bakal bernikah pada Mac ini, pasangan Sufian Suhaimi dan Elfira Loy bagaimanapun seakan masih belum membuat sebarang persiapan menjelang hari bahagia mereka. Jadi kahwin ataupun tidak?

Sufian menerusi portal BH ONLINE memberitahu mungkin ada campur tangan orang ketiga dalam isu pertunangan serta perkahwinan yang dirancang bersama Elfira. Namun, beliau enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu.

Sangat rumit untuk saya perkatakan mengenai perkara ini kerana ia bukan hanya berkaitan saya dan El (Elfira), tetapi turut membabitkan kedua-dua belah keluarga. Mungkin (ada campur tangan orang ketiga)… Perkahwinan sesuatu yang besar dan tak boleh dibuat main-main. Sebab itu kami menghormati pandangan semua orang dalam keluarga.

Hubungan pertunangan mana yang tidak mempunyai dugaan dan masalahnya tersendiri bukan? Sufian bagaimanapun meminta agar peminat mendoakan yang terbaik buat beliau dan Elfira dan semoga ada jodoh mereka sehingga ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : BH ONLINE

29 responses to Belum Ada Tarikh Perkahwinan, Mungkin Ada Campur Tangan Orang Ketiga – Sufian Suhaimi

  1. benci orang hipokrit says:

    Dik, jangan suka2 nak salahkan orang. Lain kali kalau bertunang tu senyap2 sudah. Time nikah barula war-warkan..Ni dah tak jadi, boleh pulak nak kaitkan orang ketiga. Kau nak bagitau si Elfira tu dah beralih hati ke? Tu la…Dulu kan kau tinggalkan girlfirend kau tu sebab nakkan si Elfira tu kan? Apa-apa pun, sis doakan jodoh korang berpanjangan la hendaknya.

    47

    0
  2. Anonymous says:

    Sabar la pian… Pian! Da masuk waktu. Bas da berhenti di perhentian. Mari sembahyang cepat. Nanti tak sempat. Cepat2

    8

    1
  3. wekkkkkkk says:

    hati yg di lukai pasti akan dilukai pula oleh org lain.
    atau pulus dri org ‘ tut” x cukup lagi…

    5

    1
  4. Anonymous says:

    tu laa bertunang bagai nak rak macam kenduri kawen.. sebab tu orang dulu-dulu kalo tunang buat kecik-kecik je, tak heboh-heboh.

    10

    0
  5. mak cute says:

    ala pian…ke ko dah tukar pikiran..dah ada org len…bagus gak…biar el tu rasa camna bakal laki kena caras org lain…

    5

    0
  6. Anonymous says:

    macam aku paham maksud dia campur tangan orang ketiga tu mcm guna service wedding planner je..hahaha

    21

    1
    • LolaCola says:

      Right… Aku pun fikir benda yang sama.. Biasalah orang sendu nak sensasikan cerita dia.. Tak ada orang nak gossip, pepandai lah gossip diri sendiri..

      7

      0
    • VooDoo Diva says:

      Bukan… org ketiga tu adelah kening Elfira Loy. Those brows look like they have a mind of their own. *shudder*

      2

      1
  7. Anonymous says:

    sebab perangai el ni kot? el ni…kat luar menyombong. budget diva negara.

    13

    1
  8. Anne says:

    psgn bonzai yg xbrp nk bijak .. El tu mntk dpuji jer kt ig ..sori xminat bonzai

    3

    0
  9. Anonymous says:

    mekap 10k uolss

    7

    0
  10. Ex says:

    Saya pun faham org ketiga tu mcm sedara mara, mokcik-mokcik yg sibuk nak interfere persiapan majlis kawin diorang.

    3

    0
  11. Anonymous says:

    Boreng

    0

    0
  12. melati says:

    Lain x jgn Tunang2 lama sgt..!!! Pompuan ni bila tgk Tunang tu kais pagi jer lama2 dia akan Pegi..!! ni pengalaman saya kot……wakakakaa

    0

    1
  13. akak kg baru says:

    putus pun tak pe lah dik kau gi sambung blajar lagi bagus ‘bintang’ kau pun tak berapa nak sinar dlm bidng retis ni dik,kau budak pandai akademik kan,akak rasa kau tak sama darjat dgn si fira ni dik jgn cari penyakit dik ooooiiii kwin bukan setahun dik serik dik brg mekap pon cecah 10k dik jgn buat main dik ini taste tinggi dik mak ayah dia pun senang dik,kau akak nmpak serba sederhana dik .pikirkan lah masih lum terlambat dik ..ikhlas dari akak dik

    14

    0
  14. Dia says:

    1 jam 10K beli makeup je, ada berani ke.

    3

    0
  15. Anonymous says:

    Esok dah kahwin jadi la dialog cerita P.Ramlee ” ni semua mak bapak kau yang salah” hahaha

    2

    0

Leave a Comment

Optional