January 23rd, 2018

Sudah mengikat tali pertunangan pada 6 Oktober 2017 dan pernah memberitahu bakal bernikah pada Mac ini, pasangan Sufian Suhaimi dan Elfira Loy bagaimanapun seakan masih belum membuat sebarang persiapan menjelang hari bahagia mereka. Jadi kahwin ataupun tidak?

Sufian menerusi portal BH ONLINE memberitahu mungkin ada campur tangan orang ketiga dalam isu pertunangan serta perkahwinan yang dirancang bersama Elfira. Namun, beliau enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu.

Sangat rumit untuk saya perkatakan mengenai perkara ini kerana ia bukan hanya berkaitan saya dan El (Elfira), tetapi turut membabitkan kedua-dua belah keluarga. Mungkin (ada campur tangan orang ketiga)… Perkahwinan sesuatu yang besar dan tak boleh dibuat main-main. Sebab itu kami menghormati pandangan semua orang dalam keluarga.

Hubungan pertunangan mana yang tidak mempunyai dugaan dan masalahnya tersendiri bukan? Sufian bagaimanapun meminta agar peminat mendoakan yang terbaik buat beliau dan Elfira dan semoga ada jodoh mereka sehingga ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : BH ONLINE


29 responses to “Belum Ada Tarikh Perkahwinan, Mungkin Ada Campur Tangan Orang Ketiga – Sufian Suhaimi”

  1. Anonymous says:

    Esok dah kahwin jadi la dialog cerita P.Ramlee ” ni semua mak bapak kau yang salah” hahaha

  2. Dia says:

    1 jam 10K beli makeup je, ada berani ke.

  3. akak kg baru says:

    putus pun tak pe lah dik kau gi sambung blajar lagi bagus ‘bintang’ kau pun tak berapa nak sinar dlm bidng retis ni dik,kau budak pandai akademik kan,akak rasa kau tak sama darjat dgn si fira ni dik jgn cari penyakit dik ooooiiii kwin bukan setahun dik serik dik brg mekap pon cecah 10k dik jgn buat main dik ini taste tinggi dik mak ayah dia pun senang dik,kau akak nmpak serba sederhana dik .pikirkan lah masih lum terlambat dik ..ikhlas dari akak dik

  4. melati says:

    Lain x jgn Tunang2 lama sgt..!!! Pompuan ni bila tgk Tunang tu kais pagi jer lama2 dia akan Pegi..!! ni pengalaman saya kot……wakakakaa

  5. Anonymous says:

    Boreng

Loading...