Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Belum Ada Rancangan Kahwin Dengan Shahir – Erra Fazira

Sudah beberapa kali Shahir menyatakan hasratnya untuk berkahwin dengan Erra Fazira, namun bila peminat sudah begitu teruja mendengar berita bakal bernikah, saat itu jugalah kedua-duanya tampil memberitahu mereka belum ada perancangan untuk bergelar suami isteri ataupun memberika jawapan pasti mengenai status hubungan mereka.

Advertisement

Mula ada peminat yang sudah naik menyampah dan bosan dengan sikap Shahir dan Erra yang sering berdolak-dalik. Apakah ‘wayang’ yang mereka sedang mainkan lagi? Ini dia penjelasan daripada Erra sendiri :-

Jujur kami belum ada rancangan berkahwin. Saya berjanji kalau ada langkah seterusnya dengan dia, pasti akan diberitahu. Tapi andai belum lagi keluar daripada mulut saya mahupun Shahir, semua itu bersifat spekulasi. Kalau ada jodoh dengan dia, alhamdulillah . Kalau sebaliknya, saya redha Doakan yang terbaik.

Saya pun bukan muda lagi. Saya memang tak pernah menafikan berkawan dengan Shahir sejak lebih tiga tahun lalu. Sebagai perempuan saya tak boleh berlebihan dalam hal ini. Bukan nak sorok atau main tarik tali. Memang tiada majlis merisik atau bertunang seperti yang didakwa sebelum ini. Shahir pun belum bertemu keluarga saya.

Shahir pula meminta agar peminat tidak berhenti mendoakan yang terbaik buat mereka dan semoga ada jodoh sehingga ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 Comments

  1. unknown

    July 18, 2018 at 7:15 am

    doa sendiri2 lah shahir ..takde masa la nak doakan kau,peminat kau pun blm tntu dapat doakan kau,.ahahahahahaha..peminat ni pun ada hajat/doa tersendiri..

  2. Mak Bibi Latah

    July 17, 2018 at 10:44 pm

    Org kata kalau masa muda kita x main jantan/betina..Insya’allah hidup makmur hingga ketua..tapi kalau sebaliknya itu kifarah didunia Allah dh tunjukkn..biasanya akan bercerai berai atau jadi balu/duda masih umur muda..jgn marah itu pesanan org tua2..

  3. Anonymous

    July 17, 2018 at 9:17 pm

    Lancaplah!Dah tua2 pun masih mcm budak2 wechat.

  4. Wadafarkk

    July 17, 2018 at 7:49 pm

    Si erra ni. Dr zaman awie ke zaman hans isaac, ke zaman yusry ke zaman engku emran tak habis2 berdolak dalik keja ko. Bosan aku betina ni. Mampus lah ko nk kawin ke nk menjalang ke lantak ko. Next!!

  5. Anonymous

    July 17, 2018 at 6:57 pm

    Bukan masalah muda ke apa..si shahir ni ..alahai dengan hal hutang piutang dia..dengan pakai braces x tanggal2 bg alasan takut x selesa..hal braces pun x pandai settle lagi nak fikir kahwin..pikir la baik2 erra..kalau jd ini dah masuk 3rd wedding..x payah la kalau setakat muka handsome acah2 alim tapi tanggungjawab questionable

Loading...
To Top