Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Belum Ada Rancangan Kahwin Dengan Shahir – Erra Fazira

Sudah beberapa kali Shahir menyatakan hasratnya untuk berkahwin dengan Erra Fazira, namun bila peminat sudah begitu teruja mendengar berita bakal bernikah, saat itu jugalah kedua-duanya tampil memberitahu mereka belum ada perancangan untuk bergelar suami isteri ataupun memberika jawapan pasti mengenai status hubungan mereka.

Advertisement

Mula ada peminat yang sudah naik menyampah dan bosan dengan sikap Shahir dan Erra yang sering berdolak-dalik. Apakah ‘wayang’ yang mereka sedang mainkan lagi? Ini dia penjelasan daripada Erra sendiri :-

Jujur kami belum ada rancangan berkahwin. Saya berjanji kalau ada langkah seterusnya dengan dia, pasti akan diberitahu. Tapi andai belum lagi keluar daripada mulut saya mahupun Shahir, semua itu bersifat spekulasi. Kalau ada jodoh dengan dia, alhamdulillah . Kalau sebaliknya, saya redha Doakan yang terbaik.

Saya pun bukan muda lagi. Saya memang tak pernah menafikan berkawan dengan Shahir sejak lebih tiga tahun lalu. Sebagai perempuan saya tak boleh berlebihan dalam hal ini. Bukan nak sorok atau main tarik tali. Memang tiada majlis merisik atau bertunang seperti yang didakwa sebelum ini. Shahir pun belum bertemu keluarga saya.

Shahir pula meminta agar peminat tidak berhenti mendoakan yang terbaik buat mereka dan semoga ada jodoh sehingga ke jenjang pelamin.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 Comments

  1. greenfinger

    July 20, 2018 at 7:43 am

    Klu Shahir dia pgl daddy, engku tu apa plak? Papa? Ayah?

  2. Pak ngah

    July 18, 2018 at 9:06 pm

    Baru 2 hari lepas jumpa kat SSF starling mall… jumpa erra anak dia dan juga shahir.. ada dengar erra cakap pada anak dia.. asked daddy.. cepat cepat aku tengok sape.. rupanya.. shahir…sedang tunggu kat casher.. jika dah kawen cakap ja laa buat apa nk dalih.. benda baik.. apa apa pun doakan yang terbaik untuk kebahagian diorang

  3. mama

    July 18, 2018 at 3:53 pm

    Kan dah kata aritu ms shahir kata dah bersedia pinang erra….mesti erra akan bg statement menafikan. Pelik betul erra..apa lgi dia tunggu. nak mereput dulu ke?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama