Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bella Astillah Sedia Terima Aliff Aziz Semula

bella astillah sedia terima aliff aziz

Meskipun pernah dicurangi beberapa kali dan pelbagai lagi kontroversi melibatkan Aliff Aziz, Bella Astillah bagaimanapun tidak menolak untuk menerima semula bekas suaminya jika itu yang terbaik buat kehidupan anak mereka.

bella astillah aliff aziz

Advertisement

Menurut Bella, perceraian antara mereka sudah banyak mengubah Aliff menjadi orang yang lebih baik dan kini semakin matang. Malah, dia sendiri tidak pernah membenci lelaki itu.

Saya tidak pernah membenci Alif. Cuma saya lihat perpisahan kami banyak mengajar Aliff dan mematangkan dirinya. Saya bukan hendak membuktikan kepada masyarakat dia sudah berubah. Bagi saya, asalkan dia sayang dan ambil berat mengenai anak sudah memadai.

bella astillah sedia terima aliff aziz

Sekiranya berbaik dengan Aliff adalah keputusan terbaik untuk Ayden, saya akan terima dengan hati terbuka.

Apatah lagi, Ayden sangat rapat dengan Aliff. Setiap kali berpisah dengan Aliff, dia akan menangis. Ini membuatkan hati saya remuk setiap kali pulang dari menjenguk Aliff di Singapura.

bella astillah sedia terima aliff aziz

Apabila ditanya mengenai foto merangkul lengan seorang lelaki, Bella mengakui bahawa lelaki tersebut adalah Aliff. Baginya, netizen hanya melihat daripada sisi negatif dan tidak mahu memahami situasi mereka.

Advertisement

Terdahulu, Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016, namun bercerai pada 16 Mei tahun lalu.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. Anonymous

    January 30, 2020 at 11:26 am

    Ramai yg ckp bella bodoh.. aku tak rasa dia bodoh. Semestinya dia tau apa yg aliff buat. Tapi masih dia terima aliff. Kenapa? Tak lain tak bukan sebab CINTA. Yup.. cinta itu buta. She is a living proof. Bertuah la aliff jumpa wanita mcm ni.. sape lagi nak dekat kau dan sanggup terima kau mcm bella aliff oii… tak fhm aku.

  2. Watever

    January 30, 2020 at 10:38 am

    Mematang pe ke bende nya.makin teruk de la si aliff tu..adoiii dua dua bodoh la senang cakap..

  3. tipahhhhhh

    January 30, 2020 at 10:12 am

    bodo dan bimbo bergabung meletop kebabom. eh lantak korang lah.

  4. Anonymous

    January 30, 2020 at 9:58 am

    NARA KAU PANDAI EH..BARU SAJA KAU POST CERITA ALIF BUAT HAL LAGI.. LEPAS TU KAU BUAT TAJUK BELLA NK BALIK PADA BEKAS LAKI DIA..OTAK GELIGA EH KAU NARA..NK TGK REAKSI PEMBACA..PHUUIHHH BETUL KAU!

  5. kakikucinghitam

    January 30, 2020 at 9:50 am

    bella bella.. nak tanye bella reti guna google ke x hahahha

Loading...
To Top