“Belajar Sekolah Agama Tak Bermakna Seseorang Itu Maksum”

Trending

“Belajar Sekolah Agama Tak Bermakna Seseorang Itu Maksum”

Zaman belajar di universiti memang banyak cabarannya. Pada waktu ini ramai yang sedang mencari-cari identiti diri dan mengenali manusia dalam erti kata sebenarnya.
Untitled-1
Jika tersilap langkah, boleh terjadi sesuatu yang disesali seumur hidup.


Ramai orang berpendapat untuk mencari kawan yang baik ialah dengan melihat latar belakang keagamaan individu itu. Sekiranya seseorang itu berasal dari sekolah agama atau maahad dia sering dianggap baik dan alim.

Pengguna Twitter @tufairies menceritakan mengenai satu kisah yang terjadi di sebuah universiti yang dikenali dengan latar belakang agamanya. Dari cerita beliau, boleh kita buat kesimpulan seseorang yang belajar agama dan hafal Al-Quran tidak semestinya baik akhlak dan boleh dipercayai. Ikuti kisah menarik ini:
Image01

Advertisement

Image02

Image03

Image04

Image05

Image06

Image07

Image08

Image09

Image10

Image11

Image12

Sumber: @tufairies

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...