“Bela Saka Ke?!” – Isi Masih Berdarah, Gadis Selamba Makan Ikan Mentah Buat Netizen ‘Kembang Tekak’

Kehidupan

“Bela Saka Ke?!” – Isi Masih Berdarah, Gadis Selamba Makan Ikan Mentah Buat Netizen ‘Kembang Tekak’

Sedia maklum, setiap bahan masakan yang masih mentah dalamnya dan berdarah, ia semestinya perlu dimasak dengan cara yang betul supaya boleh dimakan.

Sebab ianya perlu dimasak dengan betul, oleh kerana ingin mengelakkan dari berlakunya kemudaratan terhadap diri sendiri disebabkan bakteria yang ada dalam ikan, ayam ataupun bahan mentah yang lain.

Advertisement

Bagaimanapun, lain pula untuk seorang gadis di TikTok ini apabila beliau dengan selambanya memakan ikan yang masih mentah, malah isi ikan juga jelas kelihatan berdarah.

Melihat dari video yang dimuat naik oleh teman lelaki gadis terbabit, difahamkan ikan mentah yang dimakan oleh gadis itu baru saja dibeli kerana ia masih basah dan berdarah.

Kerana ikan tersebut masih mentah, timbul rasa risau dikalangan netizen, malah mereka turut berasa geli melihatnya kerana boleh bayangkan bau hanyir dari ikan tersebut.

komen tiktok

Dalam pada itu, ada juga netizen berseloroh bertanya sama ada gadis itu ada membela saka dan menyarankan untuk berjumpa dengan ustaz supaya dapat menawarkan ‘penyakitnya’ itu.

Sedar video tersebut telah tular, pemilik video itu yang juga merupakan teman lelaki gadis terbabit tampil memberi penjelasan bahawa teman wanitanya sihat sejahtera dan hanya memakan secebis saja ikan mentah terbabit lalu memberi ia kepada kucing-kucing.

Hotwheels
9 bulan lalu

"Kenapa Mahal Ya?" - Isteri Janji Nak Belikan Suami Mainan 'Hot Wheels', Stress Bila Dah Tahu Harga Sebenar

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...