August 14th, 2017

Sebelum berkahwin dengan Hafiz Hamidun, Joy Revfa atau nama sebenarnya Siti Arifah Amin pernah berkahwin dengan seorang usahawan iaitu Datuk Ray Imran.
hafizjoyray
Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki yang kini berusia tiga tahun. Anak itu yang diberi nama Arryan Firdaus dan kini tinggal bersama Joy.


Ray telah dihubungi oleh BH Online dan dia memberikan komen seolah-olah dia sudah dapat mengagak apa yang bakal berlaku pada perkahwinan Joy dan Hafiz.

Jujurnya saya sedih dengan apa yang berlaku. Saya mahu menasihatkan dirinya sebelum mereka kahwin, tetapi siapalah saya? Nampak seperti saya cemburukan dirinya pula.

Sekarang, apa yang saya khuatir sebelum ini benar-benar terjadi.

Ramai yang mengimpikan bercinta selepas bernikah namun realitinya, ia bukan sesuatu yang mudah. Ray berpendapat Hafiz dan Joy mungkin tidak mengenali antara satu sama lain dengan sepenuhnya sebelum berkahwin dan ini mungkin punca pergolakan rumahtangga mereka.

Mungkin masing-masing ada kesilapan sendiri. Ditambah pula dengan perkenalan yang singkat, jadi mereka mungkin belum mengenali antara satu sama lain dengan lebih mendalam.

Ray dan Joy sebelum ini pernah bersama-sama melancarkan produk kosmetik dan penjagaan kulit yang diberi nama Cashmere. Selepas perceraian mereka, Joy telah mengasaskan rangkaian produk kosmetik berjenama Merve manakala Ray masih meneruskan dengan produk-produk Cashmere.

Setakat ini punca sebenar pergolakan rumahtangga Hafiz dan Joy masih belum jelas dan ramai terkejut dengan apa yang berlaku memandangkan usia perkahwinan yang baru tiga bulan.-beautifulnara.com


Comments are closed.

Loading...