Bekas Pekerja Apple Dan Twitter Berkerjasama Hasilkan Applikasi Camera iPhone Yang Dinaik Taraf

Teknologi

Bekas Pekerja Apple Dan Twitter Berkerjasama Hasilkan Applikasi Camera iPhone Yang Dinaik Taraf

Applikasi yang menarik untuk digunakan pada hari raya nanti. Boleh ambil gambar lawa lawa pakai apps ni. Bila lagi nak berlagak macam jurugambar pro kan?

Advertisement

Bekas pereka Apple Sebastian de bersama bekas jurutera twitter Ben Sandofsky bekerjasama mengasilkan versi applikasi naik taraf untuk kamera iPhone. Applikasi yang dinamakan Halide ini dicipta khas untuk pengguna yang mahukan fungsi advance pada kamera mereka.

Applikasi ini memberikan fungsi professional untuk pengguna mengambil gambar yang lebih baik berbanding applikasi terpasang yang ada pada peranti iPhone. Pengguna juga boleh menggunakan fungsi mode “smart automatic” dan full manual mode bergantung kepada pengguna. Fungsi ini seperti fungsi yang wujud pada kamera DSLR tetapi dikompak kepada versi iPhone.

Untuk dapatkan applikasi ini di dalam iPhone anda, boleh search kata kunci “Halide” di App Store Apple.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...