Bekas Kakak Ipar Ira Kazar Masih ‘Menyalak’, Datin Fatimah ‘Side’ Puteri Sarah – “Biar Dia Meroyan, Jealous Lah Tu”

Hiburan

Bekas Kakak Ipar Ira Kazar Masih ‘Menyalak’, Datin Fatimah ‘Side’ Puteri Sarah – “Biar Dia Meroyan, Jealous Lah Tu”

Baru-baru ini, Puteri Sarah mendedahkan bekas kakak ipar Ira Kazar masih bercakap tentangnya meskipun dia telah memfailkan saman.

Ibu kepada dua anak itu bagaimanapun tidak berdiam diri dan membalas semula dan meminta wanita bernama Wiwie itu untuk tidak sibuk dengan hal orang lain.

Advertisement

puteri sarah
5 months ago

"Dalam Idah Pun Tunjuk VC Bermanja Dengan Lelaki" - Tak Serik! Menantu Kazar Masih 'Bising' Selepas Disaman PS

Terbaru, ibu Syamsul Yusof, Datin Fatimah Ismail tampil mempertahankan Puteri Sarah dan menyokongnya menerusi satu hantaran di Instagram.

Kata Fatimah, biarkan sahaja pihak di sebelah sana itu terus membuat ‘bising’ dan ia sama sekali tidak menganggu gugat Puteri Sarah.

Biar dia meroyan, jealous tu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Patimah Ismail (@patimah8057)

Ramai yang memberikan respon di ruangan komen dan rata-ratanya memuji Fatimah seorang mentua yang diharapkan oleh semua wanita.

Dalam pada itu, sesetengah daripadanya bersimpati dengan Puteri Sarah kerana masih diganggu meskipun sudah mengalah dan selesaikan ujian besar dalam hidupnya.

Mesti PS menantu yang hebat sebab tu mentua selalu baik.

komen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...