Bayi Berusia 2 Hari Maut Ditikam Dengan Pemutar Skru, Mayat Dibuang Tepi Kuil

Trending

Bayi Berusia 2 Hari Maut Ditikam Dengan Pemutar Skru, Mayat Dibuang Tepi Kuil

Seorang bayi perempuan yang baru dua hari dilahirkan di India ditemui mati dipercayai ditikam 100 kali oleh pasangan suami isteri dengan pemutar skru di Bhopa, India.

Bayi Berusia 2 Lahir Maut Ditikam Guna Pemutar Skru, Mayat Dibuang Tepi Kuil

Advertisement

Memetik laporan OH Bulan!, bayi malang berkenaan dibalut dengan selendang dan ditinggalkan berhampiran kuil di kawasan perumahan di perumahan Ayodhya Nagar.

Hasil bedah siasat mendapati, mangsa ditikam dengan pemutar skru sekurang-kurangnya 100 kali. Lebih perit, bayi yang baru lahir itu dijumpai bersama haiwan yang mengerumuninya.

Bayi Berusia 2 Lahir Maut Ditikam Guna Pemutar Skru, Mayat Dibuang Tepi Kuil

Bagaimanapun, kedua-dua suspek sedang diburu oleh pihak polis untuk tindakan selanjutnya.

Tidak kurang juga, kes berkenaan secara tidak langsung menarik perhatian netizen yang menyelar tindakan suspek yang disifatkan sebagai tidak berperikemanusiaan.

Menurut pihak polis, bayi tersebut khabranya dilahirkan di rumah terlebih dahulu sebelum ditinggalkan di tempat kejadian.

Sumber: OH Bulan!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...