Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bayi Baru Lahir Jadi Mangsa, Ali Puteh Kesal Netizen Mengata Anak Lelakinya Yang Baru Berusia 2 Bulan

Pelawak Ali Puteh dilihat tidak dapat menahan rasa berang apabila ada segelintir netizen bertindak melampaui batas kerana meninggalkan komen kesat pada foto anak lelakinya yang baru berusia dua bulan.

Ali atau nama penuhnya, Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan telah memuat naik foto berserta kapsyen ‘My King’.

View this post on Instagram

A post shared by SYED ALI MUBARRAK AL JUFRI (@aliputeh_official)

Advertisement

Namun, ketika meninjau ruangan komen, terdapat beberapa orang individu telah meninggalkan komen berbaur perlian dan kejian.

Sehubungan itu, Ali dilihat tidak dapat menahan amarah dan sekaligus tampil memberikan peringatan untuk tidak mengaitkan anaknya dengan perkara-perkara yang terjadi ke atas dirinya.

Namun ada juga pengikut yang merasakan perbuatan individu tersebut sebagai keterlaluan kerana melibatkan anak kecil yang tidak berdosa.

Ali dan isteri telah dikurniakan anak lelaki selepas kehilangan anak perempuan kedua mereka, Sharifah Nur Ainul Mardhiah yang berusia tiga bulan meninggal dunia akibat komplikasi jantung. Selain daripada Syed Ali, pasangan ini turut dikurniakan seorang lagi anak iaitu Sharifah Nur Aaira Qaireen yang kini berusia 3 tahun.

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Sondol.grp

    November 26, 2020 at 5:34 pm

    Ali …. Pls pergi jumpa psychotherapist.

  2. Abg Black

    November 26, 2020 at 4:48 pm

    baik betul perangai org keturunan syed ni ya

  3. Ali puteh ke

    November 26, 2020 at 3:02 pm

    Kira Baguslah orang tu doakan dia tak ikut peel si bapak.. bukannya diaorang hina budak tu…tau plak ali perangai dia buruk…. hahaha
    Hahahaha….

    Adoii lawakkk…

    • tecit

      November 30, 2020 at 12:41 pm

      tula pasal. pdhl org tu gune bahase kiasan je. die yg memaki lebih2.

  4. Anonymous

    November 26, 2020 at 2:59 pm

    Blerghhh. Yg kau lagi teruk duk bangsatkan orang pdhal orang tu komen takde keluar kata makian pon. Kau terasa ke ali hitam? Sape makan cili, terasa la pedasnya kan. Opssie, my bad. Hahahahaha

    • tecit

      November 30, 2020 at 12:43 pm

      mslhnye die xde pon ckp perangai ali tu helok ke tidak. die just ckp jgn ikot pangai ali. pastu die plak touchy2 apsal? pasal perangai die mmg burok ke. aiyoyoyoo. bile org sebut pasal anak tau plak gelabah. xnk la tu ank die jd mcm kes die dgn akak ipau die. tau takot plakkk. dah byg belom keadaan dyh skg ni camne? baru tau tinggi rendah kann. eee geram btoi mamak sorg ni.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top