“Bawak-Bawaklah Mengucap” – Video Zarina Anjoulie Cium Iqram Dinzly Dikecam Netizen

Hiburan

“Bawak-Bawaklah Mengucap” – Video Zarina Anjoulie Cium Iqram Dinzly Dikecam Netizen

Dua nama ini sering kali terpalit dengan kontroversi sebelum ini tetapi boleh dikatakan sudah agak lama Zarina Anjoulie atau mesra dipanggil Anju dan Iqram Dinzly diam menyepi.

Namun, video yang dimuat naik di Instagram MIG Online baru-baru ini mendapat perhatian dan mengundang kecaman daripada ramai netizen.

Advertisement

Menerusi rakaman berdurasi 20 saat itu, Anju yang berdiri rapat di sebelah Iqram bertanya kepada aktor tersebut jika dia ada kata-kata semangat untuk diberikan.

Nak cakap hai tak pada semua orang? Ada kata-kata semangat tak?”

Apa yang menarik perhatian netizen adalah tindakan Anju bertanya mengapa Iqram begitu comel sebelum mencium pipi kanan aktor tersebut sebaik saja dia memberikan kata-kata semangat.

Meskipun begitu, ramai yang mendoakan agar dua selebriti tersebut diberikan hidayah dan bertaubat daripada melakukan perkara-perkara seperti itu.

Zed Zaidi Zarina Anjoulie
8 bulan lalu

Zarina Anjoulie Baling Botol Pada Zed Zaidi Ketika Sesi Siaran Langsung, Dah Kenapa Tu?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    January 13, 2022 at 7:18 am

    drama
    dulu2 iqram berlakon mmg puas hati lakonan terbaik

  2. Hidayah Hadzil

    January 7, 2022 at 4:11 pm

    Lah nampak pegang macam tu dah cium baru nak kecam? Netizen dengan artis sama je perangai.. tapi yelah tak semua artis.. EH AKU TERJADI ARTIS KEJAP SEBAB BERCAKAP KAT SINI TANPA SEBAB HAHAHAHAHA #sakithatiselalukeluarberitabukanbukankenapatakcakapartisbuatmaksiatterustahunakkecamjesampah.

  3. brunes

    January 6, 2022 at 9:15 am

    bukannya ku ambung inda mau mengommen, mengatik saja arh muanya atu gali ku banarnya hahahaha napakan usulnya bebau inda mandi atu, pesen2 si upiak kedia ani ganya bibir nya lagi meluyah.. yatah macam bebau jua usul bibirnya atu ya lagi besigup ewwww…

    • Anonymous

      January 6, 2022 at 10:25 am

      Hahahaha.. cali kita ani eh

  4. Anonymous

    January 5, 2022 at 8:55 pm

    Brunes …………. Mana ko

Loading...