November 7th, 2019

Kemesraan dan ‘chemistry’ hero dan heroin dalam drama memang penting, barulah drama yang dilakonkan akan nampak lebih ‘real’. Mungkin itu juga yang cuba ditonjolkan oleh pelakon Zul Ariffin dan Intan Najuwa.

zul ariffin intan najuwa

Nama mereka kembali hangat diperkatakan selepas beberapa foto terlebih mesra mereka mula tersebar di media sosial.

Menerusi foto tersebut, Zul mendakap erat ¬†heroinnya itu dengan penuh intim. Sekali pandang, betul-betul seperti pasangan bercinta yang “lemas” dalam asmara.

foto panas zul ariffin intan najuwazul ariffin intan najuwa

Aksi panas itu menimbulkan rasa kurang senang netizen. Ia dianggap keterlaluan dan tidak manis terutama sekali kerana Intan sudah pun bergelar tunangan orang.

Terdahulu, Intan pernah ditegur netizen agar menjaga hati tunangnya dan tidak bergambar mesra dengan lelaki lain. Namun, aktres itu sedikit pun tidak terkesan dengan kecaman netizen, Intan berkata dia masih tahu menjaga batasnya ketika berlakon. Tidak perlu melaga-lagakan hubungan dia dan tunangnya.

intan najuwa zul ariffinSiapa tahu, mungkin sahaja ini salah satu babak dalam drama mereka yang sedang ditayangkan di kaca televisyen. Biasalah, nak ambil ‘feel’.

Sumber Berita : Forum CARI

Kredit Foto : Instagram Funta.my


48 responses to “Basah Lencun, Foto Babak Panas Zul Ariffin Dan Intan Najuwa Tersebar”

  1. Mak Limah says:

    Pesan memesan sistur. Sini bersarangnya bawang kecil dan besar

  2. Anonymous says:

    kecik no tapi gatal

  3. Anonymous says:

    innn…. dgn lopak lagi hot huntung jul ripin dpt rase saiz tetek lopak

  4. acik says:

    habis tu pi bukak beautifulnara lagi buat apa?

  5. Anonymous says:

    Kudut cekeding gatal…..confirmla berahi dlm air tingtong…..kalau akau bakal mak tua mmg la nampak sgt kau cuma nak harta hati kau tak jaga dasar pisau cukur!!!

Loading...