“Baru Terhegeh-Hegeh Nak Tunjuk Solidariti” – Ramona Zam Zam Sindir Artis #Blockout2024 Baru Nak ‘Post’ Pasal Palestin

Hiburan

“Baru Terhegeh-Hegeh Nak Tunjuk Solidariti” – Ramona Zam Zam Sindir Artis #Blockout2024 Baru Nak ‘Post’ Pasal Palestin

Pelakon Ramona Zam Zam tampil menempelak sikap sesetengah selebriti dan pempengaruh yang tiba-tiba sahaja bersuara mengenai isu Palestin setelah disenaraikan dalam #Blockout2024 oleh netizen.

Kata Ramona, mereka ini seperti tidak ikhlas dan hanya melakukan itu kerana menjadi ‘tumpuan’ netizen kerana tidak pernah menunjukkan solidariti dan bersuara tentang isu tersebut.

Advertisement

Suka dengan apa yang saya nampak sekarang. Sesetengah daripada korang yang tak pernah post satu apa pun sekarang dah masuk senarai ‘blockout’ baru terhegeh-hegeh nak upload.

Tapi nak tahu tak, saya tak percayakan korang. Korang tak ikhlas, korang tak pernah peduli.

Takkan tertipu dengan korang punya last minute posting. Sekarang baru nak cakap pasal Gaza di mana sebelum ini korang sepatutnya menggunakan platform yang ada untuk bersuara tentang perkara ini.

Tambahnya lagi, mereka ini yang mempunyai pengikut ramai hanya mementingkan wang dan populariti semata-mata.

Oh well, bukan korang yang kena bunuh dan dibom. Yang korang kisah adalah duit dan populariti. Korang yang pencinta duit ni, korang tak akan menemukan cinta sejati.

Siapa yang kisah tentang anak-anak yang terbunuh eh! Living a good life idgaf they said. Berbakat atau tidak, mari lihat kita lihat kejatuhan mereka.

Dia dalam pada itu turut menasihatkan netizen di luar sana untuk berhenti memaki sebaliknya berhenti mengikuti akaun media sosial mereka secara bertamadun dan profesional.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Caprice puteri sarah
1 month ago

"Jangan Sampai Dia Melutut Sis" - Caprice Tak Dapat Bantu Kes Puteri Sarah Liyana, Dah Malas Ulas Hal Artis

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...