Written by Bella | March 29th, 2019

Bakal meraikan hari bahagia pada hujung minggu ini, pelakon Fasha Sandha meluahkan rasa syukur dipertemukan dengan lelaki yang berjaya membuka pintu hatinya untuk menerima cinta semula dan menyakinkannya untuk kembali menjadi isteri.

Kata, Fasha, kini barulah beluau merasai erti perkahwinan sebenar dan berharap rumah tangga yang bakal dibina kali ini bersama Aidil Aziz akan berkekalan sehingga akhir hayat.

Ini kali pertama saya merasai kemeriahan persediaan sebelum mendirikan rumah tangga. Saya sangat gembira, malah terharu apabila menerima pelbagai nasihat dan kata sokongan untuk kembali melalui alam bermakna ini.

Baru kini saya merasai erti perkahwinan sebenar. Saya terharu apabila ibu dan keluarga kedua-dua belah pihak memberikan restu. Dapat saya rasakan betapa diri ini disayangi. Saya sangat berharap ini adalah perkahwinan terakhir dan memohon semua mendoakan segala perancangan kami dipermudahkan.

Majlis pernikahan bakal berlangsung di kampung halaman Fasha di Perlis. Bagaimanapun, beliau hanya akan mendedahkan tarikh pernikahan  itu selepas selamat diijabkabulkan nanti.

Sumber Berita : BH ONLINE

Kredit Foto : Project Two-Pi

42 responses to Baru Saya Rasa Erti Perkahwinan Sebenar, Lebih Seronok Dan Direstui – Fasha Sandha

  1. novi irawaty says:

    untunglaaaaaaaa…. direstuaaa…..semoga awakk akan kekal bahgia.. aku dapt jadi pertama komen ni pon dah happyyy.. yahoooo

  2. hh says:

    selagi x kawin selagi tu cite si mak jan ni,,, hmm.. harap main atas katil nnti cite jgk kt org eh.. sume bnd nk dicite.. drp nk tgglkn status janda pon kecoh satu msia..

  3. Anonymous says:

    Harap Aidil dpt lh didik Fasha jd org yg matang sesuai dgn gelaran “IBU”. Keluar statement bg lah nmpk org yg dh DEWASA. Ni alahai ko baca pun ko mual. Doa ku semoga bahagia selamanya dan pandai2 lah bawak diri. dah kawin ni. Kena ingat kahwin ni bkn peluk laki je tapi KELUARGA. So pikiaq2 lah noooooo

  4. faraj says:

    Boringgggg dh…..baik saya tgk Porno …lagi Faedah.

  5. Anonymous says:

    So perkahwinan sebelum nie hanya berlandaskan yeah aku dpt kawin dgn org kaye or aku berjaya caras suami org gitu? . Nk komen tggu 5 tahun ke atas sis. Sekarang senang hati kentut wangi. Bukan dengki just jge percakapan tu jgn mendongak langit. Kalau xde dlu xde yg skrg sis. Peace!

    • nana says:

      dlu pun bukan ayat dia sama je ke? pui la minah sewel ni. dlu dia gk yg nk kawen dgn ex hubby dia walaupun family ex hubby tak suka. dh la runtuhkan masjid org, mulut mcm longkang. aku bg 5 thn je ni. tak lama pun. kalau dia berubah perangai, matang dan pandai hormat suami boleh g jauh. tp kalau perangai takuk lama mmg tak sampai 10thn la ni.

  6. pi mai pi mai tang tu says:

    x sabar nak tgk diaorg ni kawen…dari thn lepas sampai sekarang x kawen…yg 1st dulu pun x kurang meriah,sambut anniversary kt luar negara (lupa lak kat mana), kongsi tips rmhtangga bagai..last2 berkecai jugak…
    kesimpulannya,bersederhana la pashah jandah ooiiiii…x yah excited sgt

  7. fish says:

    sblm ni rase plk ?rse asl dpt jejai jer wlupn fams jejai x restu … cpt la abes cite J ni ..next next

  8. Melody says:

    Alahai FS ni.. aku ni bukan peminat FS. Tapi FS ni perkahwinan pertama tak rasa erti perkahwinan sebenar kah sampai dapat anak dua orang dah tu?Rebut laki orang ni tak berkat kebahagiaan. Tak payah keluar statement yang melebih-lebih nanti malu jika tak berkekalan. Moga jodoh dengan AA berkekalan & bahagia.

    • jijah says:

      nora tu yg rebut laki org.. FS ni mmg awek jejai sebelum kawen.. apedaaaa…cuma beza, nora lebih mudah mesra dan pandai amek hati fmly mertua..

      • ntahlah says:

        jijah…ooo jijah… bopren kena caras vs laki kena caras ko rasa2 la mn yang kena kecam..? lagi 1 klu bopren vs laki mn yg ada ikatan sah jijah.. ke ko tak tau beza bopren dengan laki yang sah jijah? jijah jijah

  9. cili api says:

    byk btl statement yg kuar sejak nk kawen ni..sedih tggl kn title janda la..bsedia tggl kn kelab ibu tunggal la..n bla bla bla..rahsia kn tarikh pkahwinan tp byk plak statement yg kuar..nmpk cam x matured plak bla ckp bnde2 gitu..

  10. trivago says:

    cukup2 la fasha.. kau dulu kawen dgn laki org kot.. kau nak expect org gembira menerima kau buat kenduri 7 hari 7 malam ke.. move forward..takyah nak banding2 la.. lama-lama org jemu dgn kau nanti

    • Anonymous says:

      dah wartawan tanya dia jawab la. patutnya ko salahkan blogger.

      • Booking.Com says:

        Bole je dia xjawab.. Or jwb dgn jwpn yg lebih sesuai. Ni tak abes nak flashback dah kenapaaa.. Org lain dh lama move on.. Dia tetapppp..

  11. kiki says:

    dah dok sebumbung nanti.. baru tahu erti perkahwinan yg sebenarnya my dear fasak oiii…

  12. Melody says:

    Alahai FS.. Tak habis-habis dengan statement yang bukan-bukan. Jadi perkahwinan pertama tu tak ada merasa erti perkahwinan sebenar kah sampai anak boleh dua orang dah? Tak berkat rebut laki orang masa tu kan.. Nak tengok juga kejadian FS dengan AA 5 tahun akan datang macam mana. Lebih baik kebahagiaan tu simpan untuk tatapan sendiri tak payah tunjuk-tunjukkan. Harap-harap perkahwinan dengan AA berkekalan & bahagia lah ye.

  13. wekkkkkkk says:

    cintakan “money” mmg tak kekal..

    • Anonymous says:

      Aidil banyak duit lah hasil perniagaan dgn anak2 datuk …… ramai datuk bela dia sebab pandai berniaga… cuma benji tersalah langkah berniaga hingga indon kena cekup

  14. langit biru says:

    smga bhgia fs..cukup2 la kuar kn statement yg x matang n blh d slh tafsir oleh pihak lain..wlau pe pn kekurangan yg dlu, at least tuhan kurnia kn 2 zuriat sbg bukti erti pkahwinan yg dlu..yg lps tu lps la..stp pkara x kira yg dlu or skg psti ada baik n buruk nye..congrats fs

  15. Anonymous says:

    Nora Danish mesti tengah senyum kunyah popcorn je baca segala cerita & kenyataan Fasha ni pasal kawin mengkawin ni. Sure ND kata.. tu lah.. mcm mana kau nak rasa nikmat perkahwinan yg dulu? Sebab kau caras laki aku. Mak mertua pun tak restu. Ko tengok aku ni.. sampai laki Jejai tinggalkan aku sebab gilakan kau pun mak mertua masih sayangkan aku.

    • lols says:

      sebab nd pandai bawa diri dengan org tua. pandai hormat org. both mil suka and syg dia nampaknya. fasha ni status ig dia tu kalau x perli memerli mmg tak sah. semoga berubah ye kak. awak pun bukan muda lg.

  16. Anonymous says:

    Sdh2lah pasah sendat tunggulah sdh nikah dan nanti cerai baru masuk.balik socmed

  17. Anonymous says:

    KENTUT MASIH BAU WANGI~~~~

  18. Anonymous says:

    Cantik baju berinai FS. Puteri Perak. Sempena negeri bekas suami ke?

  19. W says:

    why so much hate?

    • Anonymous says:

      Betul Ramai yang express hatred di BN ni. Post yang elok2 pun kecam. Kena cek hati masing2. Luaran manis je mata memandang, tapi hipokrit.

  20. Jean says:

    Salam bahagia fasha, moga impian terlaksana, to be a wonderful wife n good luck fasha !!!

  21. zozo says:

    For me, perkahwinan sebenar hanya bermula selepas 5tahun. Sebab apa, byk ujian, ssh senang msti bsama, kaya miskin msti bsama, jujur kena ada, mampu ka kita? Bukan retis aje, y bukan retis pun byk kwn kjap dah nak goyah nak cerai. Pls la. Ssh sgt ka nak setia? Anyhow, hopefully kali ni ur marriage until forever Fasha. Tak payah la sindir2 org lagi, x elok sbb showing our own personaliti. A notes to myself too.

  22. adakukesah says:

    duhhh pelik la dia ni, bukan masa khawin dengan jejai tu dia yg tegila gila kat laki org ke, padan muka kau, ko yang sendiri cari nahas, pas tu dah khawin masih bunyi pula, esok2 ko cerai balik, haaa, tepokkk.