March 29th, 2019

Bakal meraikan hari bahagia pada hujung minggu ini, pelakon Fasha Sandha meluahkan rasa syukur dipertemukan dengan lelaki yang berjaya membuka pintu hatinya untuk menerima cinta semula dan menyakinkannya untuk kembali menjadi isteri.

Kata, Fasha, kini barulah beluau merasai erti perkahwinan sebenar dan berharap rumah tangga yang bakal dibina kali ini bersama Aidil Aziz akan berkekalan sehingga akhir hayat.

Ini kali pertama saya merasai kemeriahan persediaan sebelum mendirikan rumah tangga. Saya sangat gembira, malah terharu apabila menerima pelbagai nasihat dan kata sokongan untuk kembali melalui alam bermakna ini.

Baru kini saya merasai erti perkahwinan sebenar. Saya terharu apabila ibu dan keluarga kedua-dua belah pihak memberikan restu. Dapat saya rasakan betapa diri ini disayangi. Saya sangat berharap ini adalah perkahwinan terakhir dan memohon semua mendoakan segala perancangan kami dipermudahkan.

Majlis pernikahan bakal berlangsung di kampung halaman Fasha di Perlis. Bagaimanapun, beliau hanya akan mendedahkan tarikh pernikahan  itu selepas selamat diijabkabulkan nanti.

Sumber Berita : BH ONLINE

Kredit Foto : Project Two-Pi


42 responses to “Baru Saya Rasa Erti Perkahwinan Sebenar, Lebih Seronok Dan Direstui – Fasha Sandha”

  1. adakukesah says:

    duhhh pelik la dia ni, bukan masa khawin dengan jejai tu dia yg tegila gila kat laki org ke, padan muka kau, ko yang sendiri cari nahas, pas tu dah khawin masih bunyi pula, esok2 ko cerai balik, haaa, tepokkk.

  2. zozo says:

    For me, perkahwinan sebenar hanya bermula selepas 5tahun. Sebab apa, byk ujian, ssh senang msti bsama, kaya miskin msti bsama, jujur kena ada, mampu ka kita? Bukan retis aje, y bukan retis pun byk kwn kjap dah nak goyah nak cerai. Pls la. Ssh sgt ka nak setia? Anyhow, hopefully kali ni ur marriage until forever Fasha. Tak payah la sindir2 org lagi, x elok sbb showing our own personaliti. A notes to myself too.

Loading...