“Baru Haritu Tengok Mengaji Dalam Konti” – Hadir Konsert Dewa19, Nabil Diperli Netizen?

Hiburan

“Baru Haritu Tengok Mengaji Dalam Konti” – Hadir Konsert Dewa19, Nabil Diperli Netizen?

Sebelum ini, pelawak dan pengacara terkenal iaitu Nabil Ahmad mendapat perhatian orang ramai apabila dilihat sedang khusyuk mengambil masa terluang untuk membaca Al-Quran di dalam konti radio stesen Era FM.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata orang ramai telah memuji cara pelawak itu membahagikan masanya untuk dunia dan akhirat.

Advertisement

Namun, baru-baru ini tular pula mengenai sebuah hantaran video yang dimuat naik oleh Nabil di laman TikTok miliknya.

Menerusi video tersebut, Nabil bersama isterinya, Nazirah Ayub berkongsi momen-momen kemeriahan sewaktu menghadiri konsert Jelajah Ulang Tahun ke-30 daripada kumpulan terkenal Indonesia, Dewa19.

Oo best-best Dewa19 semalam.

Difahamkan, persembahan konsert itu telah diadakan di Stadium Axiata Arena Bukit Jalil, Kuala Lumpur dan telah dihadiri oleh 8,000 peminat, semalam.

@nabilofficial83

Oo best2 Dewa19 semalam. #fyp #konsertdewa19kualalumpur

? original sound – Nabilahmad – Nabilahmad

Meninjau di ruangan komen, perkongsian video itu mendapat pelbagai reaksi daripada orang ramai, ada yang berseloroh pelawak itu bernasib baik kerana tidak lagi tersilap tarikh konsert. Namun, ada juga segelintir netizen yang menyindir Nabil dan isterinya.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

3 bulan lalu

"Dah Berjaya Pun Tak Lupa" - Ambil Masa Mengaji Dalam Konti, Ramai Kagum Dengan Nabil

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    September 13, 2022 at 10:40 am

    imo better pergi concert dari pergi buat maksiat dengan scandal2. concert 10000x lebih baik dari nabil menyundel dengan sundel2 kat luar

  2. GRAS

    September 12, 2022 at 1:08 pm

    netizen ni mcm bangang pun ye jugak. ingat orang mengaji terus takde hati nakkan hiburan ke. korang tak mengaji ke? bila mengaji terus tak buat sebarang dosa ke? jadi perfect ke?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...