Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Baru 19 Tahun, Netizen Kritik Wajah Haneesya Hanee Terlalu Matang

Dilanda kontroversi panas sehingga gelaran Dewi Remaja 2018/2019 ditarik balik, karier seni Haneesya Hanee bagaimanapun sudah semakin berkembang  dan mendapat banyak tawaran terutama sekali dalam dunia peragaan.

Advertisement

Baru sahaja menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke 19 dalam satu majlis yang cukup meriah dan mewah di Vortex Hotel Suites& Residences KLCC, nama beliau sekali lagi menjadi bualan hangat apabila ada yang mengkritik wajahnya terlalu matang dan jauh berbeza dengan usianya yang masih muda.

Menyedari isu itu viral, Haneesya menerusi akaun Twitter meluahkan rasa kecewa dengan sikap netizen yang menjadikan wajahnya itu sebagai topik yang mengarut dan langsung tidak berasas.  Apa salahnya kalau wajahnya kelihatan matang?

Rata-rata pengikutnya turut bersetuju dengan kenyataan Haneesya dan menasihatkannya untuk tidak terlalu ambil pusing dengan komen-komen negatif yang cuba menjatuhkannya.

Sumber Berita : Twitter

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. haihhhhhh

    February 15, 2019 at 9:02 am

    Lah dik… akak baca komen orang tu takde pun ayat2 kecam / bashing.. Dia just cakap je. Nak melatah pasai paaaa…. Nampak macam puji pun ada sebab dari ayat soalan dia tu dia nak bandingkan zaman dia 19 dulu selekeh. Tak macam Hanee bergaya je. Lohhhhhh…

  2. Nazs

    February 14, 2019 at 9:24 pm

    Kata family susah.. dah tu camne smpi boleh sambut birthday mewah??

  3. JERNIH HEIGHTS SDN BHD

    February 14, 2019 at 3:11 pm

    muka di mcm ex remy ishak yg berlakun nur kasih tu, mungkin sama2 hitam manis

  4. Anonymous

    February 14, 2019 at 2:38 pm

    Memang dah mayang pun biasa minum arak…

  5. benci onyx

    February 14, 2019 at 2:32 pm

    budak generasi skrang mmg nampak tua dari usia dengan big boob dah mcm org barat dah umur 13 mcm 20 tahun lol… lain la kalau mcm mak² korang zaman dulu kerempeng lepas beranak baru tetek beso cam si almy sawan tu

    dia bukan kritik pon … dia cuma ckp je Muka ko tua takyah sentap la kaki klubing patut le dpt masuk rumah setan kuakuakuakua

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top