February 5th, 2012

Melalui dua artikel Detik Perubahan, bapa saudara Liuniey, 21 atau nama sebenarnya Nur Eilunie Natasha Nazri, mendakwa anak saudaranya tiada hubungan dengan Apek, manakala Liuniey pula meminta pihak yang menuduh untuk mengeluarkan bukti yang dia ada keluar dengan Apek.

Bapa sadara Liuniey, Mohd Irwan Azni Mohd Azmi, yang juga pengarah urusan Khairul Fahmi Resources, menafikan kontroversi tersebut:-

Sebenarnya Leuniey tidak mempunyai apa-apa hubungan dengan Apek. Tuduhan itu merupakan salah faham dan Apek tidak ada kaitan dengan isu putus tunang di antara Leuniey dan pasangannya.

Saya lihat tuduhan ini dibuat kerana ada pihak yang tidak senang dengan kejayaan yang dicapai oleh Apek selama ini.

Saya memang rapat dengan Apek. Saya kontraktor rumahnya dan dia beli rumah dengan saya. Hubungan kami sangat rapat.

Menurut Mohd Irwan, kontroversi itu bermula apabila dia membawa Apek ke rumah abang iparnya untuk mengambil anaknya:-

Pada Disember lalu saya hantar anak saya ke rumah abang ipar…dan sewaktu mengambil kembali anak saya bawa Apek sekali. Anak-anak buah saya gembira dan mereka mengambil peluang untuk bergambar dengan Apek. Gambar itu pula di’posting’kan di dalam Facebook.

Ketika gambar itu diambil Eilunie tidak ada di rumah kerana ada tugasan ‘make –up’ pengantin. Saya hanya berjumpa dengan dia di pagar rumah sewaktu ingin pulang,

Pelbagai cerita mula timbul semenjak gambar-gambar itu dimuat-naik ke Facebook, dakwa Mohd Irwan:-

Kontroversi itu semakin menjadi-jadi apabila abang ipar saya, iaitu ayah Eilunie, Nazri dipanggil ke rumah Apek untuk membincangkan urusan perniagaan. Nazri ditugaskan untuk membuat logo syarikat Apek.

Kunjungan Nazri itu disalah ertikan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab yang tidak tahu pucuk pangkalnya.

Menurut beliau lagi, Apek dan Liuneiy tidak pernah bercakap antara satu sama lain:-

Bagi saya tuduhan ini dibuat oleh mereka yang iri hati dengan kejayaan Apek selama ini dan nak jatuhkan Apek.

Kalau dilihat setiap kali Apek menghadapi perlawanan besar pasti ada kontroversi yang ditimbulkan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab. Ini jelas menunjukkan ada pihak cemburu dengan kejayaan yang dikecapi Apek.

Bila dia tubuh syarikat pun macam-macam fitnah dilemparkan.

Saya amat kesal dengan berita ini kerana keluarga abang ipar saya tidak mempunyai sebarang hubungan dengan Apek. Mereka hanya berhubung disebabkan urusan kerja bukan sebaliknya.

Sementara itu, Liuneiy yang ditemui di butik pengantin milik ibunya pula berkata:-

Saya memang terkejut dengan fitnah dan tuduhan itu. Saya tak nak komen apa-apa sebab saya tiada kaitan. Kalau benar buktikan saya pernah keluar dengan Apek.

Sementara itu, ibunya, Norlaila Abu Bakar berkata akan mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang tidak bertanggungjawab menyebarkan fitnah terhadap anaknya itu:-

Saya amat terkejut dengan fitnah yang dilemparkan itu. Saya sudah membuat keputusan untuk mengambil tindakan undang-undang dan kini dalam proses perbincangan dengan pihak peguam.

Menurutnya keputusan itu diambil unuk memullihkan imej keluarga dan perniagaannya. Sementara  itu, Apek dikatakan tidak terganggu dengan kontroversi terbaru ini manakala Kosmo hari ini melalui kolumnis Diva menceritakan yang Apek telah beberapa kali keluar dengan pelakon Nora Danish.


54 responses to “Bapa Saudara Liuniey Dakwa Anak Saudaranya Tiada Hubungan Dengan Apek, Liuniey Minta Bukti Keluar Dengan Apek”

  1. Reyana says:

    Macam mana nk masuk contest 2 ya…nak upload gambar kat mana….tlg

  2. aku kesah? says:

    lagi pasni sape plak nk msuk paper??hahha..paklong,pakcik,pakngah,pakndak ,sepupu kecik,sepupu besar ,,bla..bla..bla..semua dh siap nka bg statement tuh..nk merasa femes jgk.kihkihkih…hadoiiiii laaa…ntah ape2 korg ni…tgk sebulan dua xpasal muka pompuan (berbelit aku nk eja nama dia..haha) jd cover majalah plak..jejari make over plak….oopsss blh make up artis plakkk pasni..ahaha..rating tuuu…pandai uollsss taw…

  3. jaq says:

    cantik sungguh ler Liuniey nih…kalo la ade pape ngn apek pun ngam jugak tu..haha..aku stujuu…

  4. mawar says:

    kesianya kat luiney..dia tak tahu apa2 pun..luiney ni mmg cantik..sy pun kenal dia..dan mmg dia takde hubungan pun ngn apek..lucu bila cerita ni keluar..wartawan saje nk lariskan akhbar…adoi

  5. ada aku kesah says:

    ok. now aq dah tau sape pompuan nih. die ni bdk yg prnah masuk pertandingan duta majalah bk. alaa magazine bdk2 tu. tp da lama. mmg nama die eilunie. org kelantan. die finalis pertandingan tu n menang 1st. die lwn ngan helda, bdk grup butterfly yg geng ngn kristal tuh. tp helda tu dpt num 3. patut le aq mcm pnh nmpk muke bliau nih. tp minah nih mmg cun pon. tp xsgke plak gosip ni psl die. tu je nak gtau. apa2 pon, AQ SENTIASA SOKONG APEK ! ^_^

Loading...