“Bantu Jadi ‘Blacklist’!” – Netizen Tak Setuju Touch ‘n Go Kenalkan Pinjaman Peribadi ‘GOpinjam’?

Berita

“Bantu Jadi ‘Blacklist’!” – Netizen Tak Setuju Touch ‘n Go Kenalkan Pinjaman Peribadi ‘GOpinjam’?

Baru-baru ini, pihak Touch n’ Go ada memperkenalkan skim pinjaman peribadi digital yang dinamakan sebagai ‘GOpinjam‘.

Skim pinjaman peribadi digital ini membolehkan pengguna yang layak untuk memohon pinjaman peribadi sebanyak RM10,000 secara ansuran fleksibal dari 1 minggu ke 12 bulan.

Advertisement

Hal yang mengejutkan orang ramai apabila mereka mendapati kadar faedah tetap diantara 8 peratus hingga 36 peratus setahun bergantung pada tempoh pinjaman.

Menurut para netizen, mereka beranggapan perkara ini akan memakan diri tuan yang membuat pinjaman itu kembali jika mereka gagal untuk membayarnya semula.

Dalam pada masa yang sama, mereka turut rasa kadar interest pinjaman tersebut turut tinggi dan meminta anak muda untuk tidak mudah terpengaruh dengan perkara tersebut.

Dengan melalukan pinjaman yang mempunyai kadar interest yang tinggi, netizen berpendapat ia mampu membebankan diri di masa depan kelak.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

yazmin
8 bulan lalu

(VIDEO) "Tak Elok Walaupun 'Bestie'" - Kerap Berpelukan Dengan Danial Chuer, Yazmin Aziz Ditegur Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...