“Bangun Pagi Mesti Cari Al-Quran” – Niena Baharun Dedah Sikap Anak Suka Mengaji

Hiburan

“Bangun Pagi Mesti Cari Al-Quran” – Niena Baharun Dedah Sikap Anak Suka Mengaji

Pelakon Datin Niena Baharun baru-baru ini mendedahkan tentang perkembangan anak sulungnya iaitu Adiel Mikael yang kini sudah mencecah usia 3 tahun.

Niena Baharun
5 bulan lalu

Tinggal Kondo Mewah Kerana Ingin Hidup Bersama Mentua, Niena Baharun Akui Lebih Bahagia

Advertisement

Menurut Niena, anak lelakinya itu sangat gemar membaca ayat suci Al-Quran setiap pagi walaupun baru berumur 3 tahun.

Bangun pagi mesti cari Al-Quran atau buku Yasin. Dah jadi macam favourite mainan dia, kemana-mana mesti bawak.

Pelakon drama bersiri Jangan Benci Cintaku itu juga sempat meluahkan rasa syukur ke hadrat Ilahi kerana Adiel kini juga dilihat semakin lancar membaca surah walaupun masih belum fasih bertutur dengan baik.

Ujar Niena lagi, Adiel baru masuk usia 3 tahun dan masih belum lancar untuk bercakap tetapi dia dan suaminya perasan yang dia laju sahaja boleh pickup apabila sedang mengaji.

Anugerah Allah. Kadang setiap kekurangan itu pasti ada kelebihannya.

Niena Baharun & Family

Sekadar info, Niena atau nama sebenarnya Amaniena Kamarul Baharun telah mendirikan rumah tangga pada tanggal 1 Februari 2018 bersama Datuk Aliff Firdaus Abdul Halim.

Advertisement

Dua cahaya mata telah dikurniakan hasil perkongsian hidup Niena dan Aliff yang diberi nama Adiel Mikail berusia 3 tahun dan Alyssa Marissa berusia setahun.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...