“BAM Ada Hak Buat Seperti Itu” – Misbun Sidek Nasihat Lee Zii Jia Kembali Ke Pangkal Jalan

Berita

“BAM Ada Hak Buat Seperti Itu” – Misbun Sidek Nasihat Lee Zii Jia Kembali Ke Pangkal Jalan

Bekas jurulatih Lee Zii Jia iaitu Datuk Misbun Sidek masih bingung dengan keputusan yang diambil oleh pemain badminton perseorangan itu namun berharap ada penutup baik buat isu ini agar tidak memberi kesan buruk kepada pemain badminton negara.

Ia berhubung dengan berita pemain badminton muda itu meletakkan jawatan baru-baru ini, dan dalam pada itu, Persatuan Badminton Malaysia (BAM) menggantungnya selama dua tahun dari menyertai sebarang pertandingan antarabangsa.

Advertisement

Menurut Misbun, semuanya masih belum terlambat jika Lee Zii Jia mahu berfikir dan kembali ke pangkal jalan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Misbun Sidek (@datukmisbunsidek)

Mereka ada hak kerana telah memberikan kebajikan kepadanya dan tiba-tiba anda mengambil langkah untuk keluar daripada persatuan dan tindakan tersebut adalah melanggar akta yang telah ditetapkan.

Advertisement

Misbun yang kini memegang jawatan sebagai Pengarah Pembangunan Remaja telah ditemui oleh pihak Astro Awani semasa pencarian bakat BAM di Bukit Kiara.

Sekadar info, isu Lee Zii Jia keluar dari BAM ini telah menarik perhatian ramai pemain antarabangsa serta bekas-bekas pemain badminton negara, bukan hanya bersuara, malah ada juga sesetengah dari mereka meluahkan rasa tidak puas hati dengan keputusan beliau.

Rashid Sidek berang Lee Zii Jia letak jawatan
4 bulan lalu

"Jangan Lupa Daratan, Ingat Sikit Siapa Tolong" - Rashid Sidek Berang Lee Zii Jia Keluar BAM

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Astro Awani

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...