Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bakat Pernah Dihina, Diana Danielle Kini Bersedia Bergelar Penyanyi

Diana Danielle

Pelakon jelita, Diana Danielle mengakui pernah mengalami trauma untuk menyanyi selama hampir 10 tahun gara-gara bakatnya pernah dihina individu tertentu sehingga mematikan hasratnya untuk bergelar penyanyi.

Kini, Diana atau nama sebenarnya Diana Danielle Danny Beeson,29, bersemangat kembali untuk menyanyi selepas video nyanyiannya dalam ‘cover session’ lagu Arcade di YouTube telah mendapat sambutan yang memberansangkan.

Advertisement

Dia yang meluahkan rasa terharu kerana bakat menyanyi telah dipuji ramai berkata perkara seperti itu sekaligus telah menaikkan semangatnya untuk bergelar penyanyi.

“Kalau ikutkan, saya mulakan karier seni dengan niat untuk menyanyi lebih 10 tahun lalu. Bagaimanapun saya trauma apabila bakat saya dihina individu tertentu yang terus mematikan hasrat saya untuk jadi penyanyi. Namun, tahun lalu saya tiba-tiba rindu sangat untuk menyanyi sebelum dilamar jadi artis naungan Universal Music Malaysia. Sebagai permulaan, saya muncul dulu dengan lagu-lagu nyanyian semula termasuk Arcade itu.”

Tidak menyangka jumlah tontonan video cover nyanyiannya hampir mencecah 100,000 tontonan, Diana berasa sangat bersyukur dengan sokongan padu yang ditunjukkan peminat.

Sehubungan dengan sambutan yang menggalakkan itu, Diana berkata dia tidak akan sambil lewa apabila sudah terlibat dalam industri nyanyian.

Advertisement

 
Terkini, video muzik Arcade nyanyian Diana Danielle itu sudah mendapat perhatian penonton hampir lebih 83,000 tontonan.

Rata-rata komen yang ditinggalkan penonton adalah bakat Diana yang akan lebih bersinar jika digilap serta kebolehan pelakon drama Raisha itu menyanyi setaraf penyanyi antarabangsa.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. Dida

    May 10, 2021 at 7:59 am

    Muka mat salleh suara sedap. …macam nila patut diberi peluang. …

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top