July 15th, 2010

badrul muhayat
Apa nak jadi dengan Badrul Muhayat nie? Isteri dia, Julia Daud penat-penat pergi jamin nak keluarkan dia dari lokap, tup-tup Badrul Muhayat boleh mengasari dan rampas pulak duit jamin tue. Rm2,500 tue. Kejam sungguh.

Masa duduk dalam lokap pandai pulak memujuk merayu kat isteri supaya jamin dia. Paling tak tahan lepas dijamin oleh bini dia, ada seorang wanita menunggu kat kereta untuk bawak Badrul Muhayat pergi. Memang tak berhati perut dan tak mengenang budi langsung kan?

Nielah jadinya kalau lelaki yang sepatutnya jadi ketua keluarga tapi buat keluarga lagi jadi porak peranda. Buat malu kaum lelaki je. Drop my waterface also. Harap-harap isteri Badrul Muhayat buat langkah terbaik iaitu berambus jer daripada hidup dengan laki macam nie. Takder pedah.

Sekarang nie si isteri pulak yang terpaksa tanggung segala hutang si suami. Si suami hilang entah ke mana. Nasib baik dah buat lapoar polis. Tunggu masa jerlah nak masuk lokap balik nampaknya.

Sumber cerita daripada Harian Metro.


Comments are closed.

Loading...