Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Badrul Muhayat Nie Orang Ke Apa? Kejam Gila ~~

badrul muhayat
Apa nak jadi dengan Badrul Muhayat nie? Isteri dia, Julia Daud penat-penat pergi jamin nak keluarkan dia dari lokap, tup-tup Badrul Muhayat boleh mengasari dan rampas pulak duit jamin tue. Rm2,500 tue. Kejam sungguh.

Masa duduk dalam lokap pandai pulak memujuk merayu kat isteri supaya jamin dia. Paling tak tahan lepas dijamin oleh bini dia, ada seorang wanita menunggu kat kereta untuk bawak Badrul Muhayat pergi. Memang tak berhati perut dan tak mengenang budi langsung kan?

Advertisement

Nielah jadinya kalau lelaki yang sepatutnya jadi ketua keluarga tapi buat keluarga lagi jadi porak peranda. Buat malu kaum lelaki je. Drop my waterface also. Harap-harap isteri Badrul Muhayat buat langkah terbaik iaitu berambus jer daripada hidup dengan laki macam nie. Takder pedah.

Sekarang nie si isteri pulak yang terpaksa tanggung segala hutang si suami. Si suami hilang entah ke mana. Nasib baik dah buat lapoar polis. Tunggu masa jerlah nak masuk lokap balik nampaknya.

Sumber cerita daripada Harian Metro.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top