Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Baddrol Bakhtiar Bergaya Untuk Majalah By’U

Selalu kalau pemain bola sepak mesti gambar Apek je Abang Nara keluarkan. Kali ini Abang Nara nak berkongsi gambar si hitam manis Baddrol Bakhtiar pulak. Asyik-asyik Apek jemu jugak kan? Siapa sini yang minat kat si Baddrol nie?

baddrol bakhtiar

Advertisement

Masih nampak gaya malu-malu kucing di situ. Tapi tak apa, lepas nie kalau ada photoshoot lain boleh try buat posing yang lebih gagah. Awal-awal biasalah kan malu-malu camnie. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

99 Comments

  1. zyra zynal6

    January 26, 2012 at 12:08 am

    wht ever…asln smart,simple

  2. wanmastura

    January 21, 2012 at 9:47 am

    sikap baddrol yg malu2 buat wanita melting..aummm!

  3. mien mien

    January 20, 2012 at 9:43 am

    salam..

    seriously, saya lg suka ngan badrol banding apek.. badrol mmg marveles captain la.. hensem x hensem ka tu x pntg. yg pntg hati mau baik dan bertggjwb kn?

  4. rina rini

    January 19, 2012 at 11:37 am

    kena beli byk bj la pasni…ari tu jumpa kat gerai laksa bj ni gak …tp tabik la…p mkn gak kat gerai biasa2

  5. dila

    January 18, 2012 at 11:11 pm

    rambut die…epik! whatever..haha aku mmg minat die!

Loading...
To Top