Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Baddrol Bakhtiar Bergaya Untuk Majalah By’U

Selalu kalau pemain bola sepak mesti gambar Apek je Abang Nara keluarkan. Kali ini Abang Nara nak berkongsi gambar si hitam manis Baddrol Bakhtiar pulak. Asyik-asyik Apek jemu jugak kan? Siapa sini yang minat kat si Baddrol nie?

baddrol bakhtiar

Advertisement

Masih nampak gaya malu-malu kucing di situ. Tapi tak apa, lepas nie kalau ada photoshoot lain boleh try buat posing yang lebih gagah. Awal-awal biasalah kan malu-malu camnie. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

99 Comments

  1. Handy Orten

    September 12, 2012 at 6:04 pm

    Impotent guys never ever experienced it so superior. Viagra pioneered the oral remedy for Male Impotence. And also the baton, it seems, has long been transferred to Cialis. Between, Levitra also created its existence felt. But Cialis would be the potential drug that has the entire world on its toes.

  2. nanie

    April 21, 2012 at 5:07 pm

    lagi encem bla pakai seluas panjang kat dlm bla atas padang..wish u luck

    • nanie

      April 21, 2012 at 5:16 pm

      eh salah..seluar panjang..or apa2 pun yg korang panggil..go..go..go baddrol

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top