Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Azza Elite Bakal Nikah Pramugara Awal 2012

Pelbagai kisah duka yang menimpa Azza Elite di dalam dunia perkahwinannya sebelum ini. Pernah dipukul oleh bekas kekasihnya dan pernah bercerai sebelum ini. Walaupun banyak dugaan yang mendatang, kalau dah sampai jodoh tak ke mana jua kan? Azza mengakui yang dia bakal mendirikan rumah tangga sekali lagi dengan seorang pramugara awal tahun depan.

gambar pernikahan azza elite

Advertisement

Kata Azza Elite tentang bakal suaminya itu:-

Selain wajahnya yang comel, saya terpikat dengannya kerana keterbukaan untuk menerima saya dan anak saya. Bagi saya senang sahaja. Jika bakal suami saya boleh menerima saya dan anak saya, nampaknya saya mudah selesa untuk berkawan dan bersamanya. Dia pun seorang lelaki yang sangat baik kepada saya dan tak pernah mengguris hati saya. Jadi apa salahnya saya menerimanya kerana saya pun sudah lama menjanda. Sepanjang perkenalan, nampaknya masing-masing mudah untuk sesuaikan diri dan keadaan. Malah kami selalu mencapai persefahaman dalam perbincangan bersama. Jadi InsyaAllah kami akan bernikah pada awal tahun 2012. Tarikhnya saya akan umum pada masa yang sesuai kerana terlalu awal untuk saya mengumumkannya sekarang.

Abang Nara doakan agar Azza menemui kebahagiaan yang dicari selama ini. Harap-harap sebab muka comel itu hanya sedikit sahaja daripada sebab Azza mahu berkahwin dengan pramugara ini. Biarlah muka tak comel tapi hati kena baik. Barulah rumah tangga bahagia. Tak gitu?

P.S: Abang Nara comel dan baik hati. Hahaha (ok ini serious gurau)

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

49 Comments

  1. arman

    March 29, 2012 at 1:07 pm

    dayang: Pls la nara, si Azza ni bukan da berhijab ke? Pls letak pic y latest k… Xpsl2 die dpt dosa lg… adoyai.. nk gosip aka ngumpat aka fitnah kne jg gak sensitiviti mangsa, jgn menambah lg dosa y da ade… xpsl2 u pn dpt saham nara oiiii….
    **lps ni tggu reply dr kpas susah mati bang nara..mesti berduyon tiba punyer

    lawak la ko ni~ dah tau gosip tu dosa, yang ko bukak ruangan gosip ni kenapa? takde keje ea?? toksah nak kata dulang paku serpih sangat la.

    sini memang la kesemuanya ruangan gosip. yang ko sibuk nak jadi malaikat ‘atid’ sangat ni kenapa?

    manusia…manusia… dah tau tak nak buat dosa, pergi baca ruangan berfaedah macam national geographic ke, naked science ke. shhooooohhhh…

  2. Armand Chludzinski

    February 6, 2012 at 5:31 pm

    Great blog! Do you have any recommendations for aspiring writers? I’m planning to start my own website soon but I’m a little lost on everything. Would you propose starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many choices out there that I’m completely overwhelmed .. Any suggestions? Many thanks!

  3. mink pink clothes

    February 5, 2012 at 3:54 pm

    A person essentially help to make seriously posts I might state. This is the first time I frequented your website page and thus far? I surprised with the analysis you made to create this particular submit extraordinary. Wonderful process!

  4. Erwin Staup

    February 2, 2012 at 12:53 am

    This may not be the ideal place to request this, but I am searching for a pest management company inside the pittsburgh area and have no way to find out who’s the most effective. I found this business which is really close to me and wished to see if anybody has any critiques on them. Spectrum Pest Control, 3058 West Liberty Avenue, Dormont, PA 15216 – (412) 446-2802

  5. Mac Eagar

    January 29, 2012 at 5:57 pm

    This might not be the best place to ask this, but I’m searching for a pest control company inside the pittsburgh region and have no method to find out who is the very best. I located this business that is actually close to me and wanted to see if any one has any reviews on them. Quality Pest Control Pittsburgh, 415 Dinwiddie Street, Pittsburgh, PA 15219 – (412) 294-8947

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top