Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Azwan Tersingkir, Adel Diserap Untuk Bertarung Di Konsert Akhir #AF2014

Pejam celik pejam celik kita sudah pun sampai ke konsert akhir AF2014 yang akan berlangsung Ahad (9 November) ini. Semalam ketika konsert separuh akhir, teka-teki pelajar manakah yang akan berentap untuk bergelar juara AF2014 akhirnya terjawab. Azwan merupakan pelajar yang tersingkir, sementara Adel kembali diserap semula untuk beraksi di konsert akhir.
azwan af2014Ini bermakna 5 pelajar yang akan bersaing menentukan gelaran juara AF2014 ialah Firman, Nuha, Aman, Adel dan Ewal. Secara jujur Abang Nara ingatkan pengumuman AFSERAP akan dilakukan pada awal konsert, tetapi ia dilakukan selepas nama Azwan diumumkan tersingkir. Tiada kejutan berlaku apabila nama Adel diumumkan oleh Datuk Hattan selaku pengetua AF2014. Memang Adel sudah dijangka akan diserap kembali.
azwan af2014Apa pun, persembahan konsert separuh akhir sememangnya meriah dengan kehadiran penyanyi-penyanyi otai seperti Mus May, Rahmad Mega, Nizam Laksamana dan Joey BPR. Tegak bulu roma Abang Nara mendengar nyanyian mereka. Memang otai-otai ini amat berbisa sekali. Semoga para pelajar yang berjaya ke konsert akhir AF2014 telah dapat mengambil tips-tips berguna daripada mereka untuk diapplikasikan kelak.
azwan af2014

Berdasarkan pemerhatian Abang Nara, kemungkinan besar Firman akan dinobatkan sebagai juara AF2014. Namun seperti yang kita ketahui, program realiti ini memang penuh dengan kejutan. Semuanya bergantung pada undian para peminat. Semoga yang benar-benar layak akan bergelar juara. Sama-samalah kita saksikan konsert akhir AF2014 di saluran Astro Ria pada hari Ahad ini bermula jam 9 malam.

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top