April 30th, 2020

Nampaknya, selebriti kontroversi Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA kembali menarik perhatian netizen dengan laharannya yang “pedas”. Terbaru, Azwan menerusi akaun Twitternya memuat naik status memarahi tindakan sebuah pasar raya yang didakwa sengaja menutup penghawa dingin.

azwan ali maki pasaraya tutup penghawa dingin

Azwan turut meluahkan rasa berang dengan pengurusan pasaraya tersebut yang didakwanya terlalu berkira untuk membuka penghawa dingin ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), sedangkan mereka sudah mendapat banyak keuntungan.

azwan ali maki pasaraya tutup penghawa dingin

Perkongsiannya itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang rata-rata meminta dirinya bersabar apatah lagi ketika menjalani ibadah puasa di bulan Ramadan. Malah, ada juga yang sempat berseloroh mungkin penghawa dingin juga sedang berpuasa.

azwan ali maki pasaraya tutup penghawa dingin azwan ali maki pasaraya tutup penghawa dingin azwan ali maki pasaraya tutup penghawa dingin

Selalu fikir positf ya. Tidak mustahil mungkin penghawa dingin di pasaraya tersebut rosak. Harapnya Azwan lebih bertenang dan bersabar di bulan puasa ini.


2 responses to “Azwan Ali Maki Pasaraya Tutup Penghawa Dingin Waktu PKP”

  1. Anonymous says:

    Kt China ttup dr bln 1 sbb covid19

  2. Ra says:

    Abis pahala puasa tinggal dosa

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...