Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Azwan Ali Disiasat Atas Ugutan Jenayah Terhadap Ummi Halfida

Maaf agak lambat mengupdate cerita sensasi ini. Sesiapa yang menonton Buletin Utama malam tadi pastinya terkejut besar melihat berita Azwan Ali disiasat mengikut Kanun Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah terhadap Ummi Halfida.
azwan ali ditangkap

Kemungkinan besar ugutan tersebut telah dilakukan melalui Twitter Azwan Ali yang pernah dikeluarkan seperti di bawah ini:-

Advertisement

azwan ali ditangkap

Apa pun kita nantikan bersama-sama perkembangan cerita terbaru ini. Semoga kejadian ini menjadi iktibar kepada kita semua.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

167 Comments

  1. azwana_alia

    January 19, 2012 at 8:06 am

    hehe ko org tgk tak muka umi tgk kat azwan,aku rasa dia pun tak pasti berapa lama si azwan ni betul2 tobat. tak lama lagi tu buat la balik, nanti dia kata org pengaruh dia suruh dia berdamai.

    2 2 kaki propa

  2. tweetfromkuburrrr

    January 19, 2012 at 12:30 am

    brenti2 la bgaduh sesama adik bradk wahai anakkku…azab aku lam kubor ni…sedeh…berilah kedamain untukku di alam barzakh ini…sob3..aghhhh

  3. Tarzan X

    January 18, 2012 at 11:25 pm

    Dua2 hampeh…. Enuff said.

  4. kuku

    January 18, 2012 at 9:59 pm

    td kt tv3..AA ckp nk tutup twitter dia…siap mnta maaf kat Dr.M n isteri lgi…

  5. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    January 18, 2012 at 9:08 pm

    mengarot lah ! dua adek bradek ni minah jambu paaaaaaaaling tk berkenan nyampah ! lebih2 lagi si kakak dia ni si umi eeeeeeeeeeeeeBWEK !!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama