January 18th, 2012

Maaf agak lambat mengupdate cerita sensasi ini. Sesiapa yang menonton Buletin Utama malam tadi pastinya terkejut besar melihat berita Azwan Ali disiasat mengikut Kanun Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah terhadap Ummi Halfida.
azwan ali ditangkap

Kemungkinan besar ugutan tersebut telah dilakukan melalui Twitter Azwan Ali yang pernah dikeluarkan seperti di bawah ini:-

azwan ali ditangkap

Apa pun kita nantikan bersama-sama perkembangan cerita terbaru ini. Semoga kejadian ini menjadi iktibar kepada kita semua.


167 responses to “Azwan Ali Disiasat Atas Ugutan Jenayah Terhadap Ummi Halfida”

  1. azwana_alia says:

    hehe ko org tgk tak muka umi tgk kat azwan,aku rasa dia pun tak pasti berapa lama si azwan ni betul2 tobat. tak lama lagi tu buat la balik, nanti dia kata org pengaruh dia suruh dia berdamai.

    2 2 kaki propa

  2. tweetfromkuburrrr says:

    brenti2 la bgaduh sesama adik bradk wahai anakkku…azab aku lam kubor ni…sedeh…berilah kedamain untukku di alam barzakh ini…sob3..aghhhh

  3. Tarzan X says:

    Dua2 hampeh…. Enuff said.

  4. kuku says:

    td kt tv3..AA ckp nk tutup twitter dia…siap mnta maaf kat Dr.M n isteri lgi…

  5. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    mengarot lah ! dua adek bradek ni minah jambu paaaaaaaaling tk berkenan nyampah ! lebih2 lagi si kakak dia ni si umi eeeeeeeeeeeeeBWEK !!!!

Loading...