January 18th, 2012

Maaf agak lambat mengupdate cerita sensasi ini. Sesiapa yang menonton Buletin Utama malam tadi pastinya terkejut besar melihat berita Azwan Ali disiasat mengikut Kanun Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah terhadap Ummi Halfida.
azwan ali ditangkap

Kemungkinan besar ugutan tersebut telah dilakukan melalui Twitter Azwan Ali yang pernah dikeluarkan seperti di bawah ini:-

azwan ali ditangkap

Apa pun kita nantikan bersama-sama perkembangan cerita terbaru ini. Semoga kejadian ini menjadi iktibar kepada kita semua.


167 responses to “Azwan Ali Disiasat Atas Ugutan Jenayah Terhadap Ummi Halfida”

  1. nadiaatira says:

    aku tgok diorg ni adik beradik semua bermasalah..aku pown pelik..mcm2 hal adik bradik diorg ni..dr populariti, politik, mcm2 hal la,mcm nk publisiti murahan pown de gak..

  2. kasut putih says:

    pada saya, kita doa yang baik2 untuk diri kita dan orang2 sekeliling. sapa tak buat salah? Tell me. Kita bukan hamba Allah yang maksum.

    • apo2 je la.. says:

      kesalahan disusuli dgn kemaafan.. *itupun sbb minta maaf dekat melodi kan…
      bila benda tu dok ulang je terjadi, tu yg org pertikaikan…
      apa kata salah tu kita betul2 insafi? jgn ckp je nk taubat la, ape la, masih mcmtu jugak… lg la org nyampah..

  3. Kak Ton says:

    Wey barua…Ko la punca org tak suka gn spesis ko tau…Ko tu dh tua la bodo…Ada pelajaran tp bodo mcm siput

  4. apo2 je la.. says:

    bila fikir balik, apa la doa yg dia minta masa kt tanah suci..hmm..masih lg mcm ni kan? kot doa buruk2 dia minta kt org lain tu yg semua pusing balik kt dia ni…
    last sekali, org lain pulak yg berdoa utk dia..ada ke yg nk doa utk azwan ali? kuang3…

    *abg nara tolong la sedekah doa kt AA ni…kesian tgk die ni..dh mcm org takde hidayah…. :(

  5. kasut putih says:

    en nara, buat la berita tentang AA dan UH wat PC semalam, sekurang2 nya menjelaskan keadaan mereka sekarang. Air dicincang takkan putus!

Loading...