Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Azwan Ali Disiasat Atas Ugutan Jenayah Terhadap Ummi Halfida

Maaf agak lambat mengupdate cerita sensasi ini. Sesiapa yang menonton Buletin Utama malam tadi pastinya terkejut besar melihat berita Azwan Ali disiasat mengikut Kanun Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah terhadap Ummi Halfida.
azwan ali ditangkap

Kemungkinan besar ugutan tersebut telah dilakukan melalui Twitter Azwan Ali yang pernah dikeluarkan seperti di bawah ini:-

Advertisement

azwan ali ditangkap

Apa pun kita nantikan bersama-sama perkembangan cerita terbaru ini. Semoga kejadian ini menjadi iktibar kepada kita semua.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

167 Comments

  1. nadiaatira

    April 23, 2012 at 8:52 pm

    aku tgok diorg ni adik beradik semua bermasalah..aku pown pelik..mcm2 hal adik bradik diorg ni..dr populariti, politik, mcm2 hal la,mcm nk publisiti murahan pown de gak..

  2. kasut putih

    January 19, 2012 at 9:33 am

    pada saya, kita doa yang baik2 untuk diri kita dan orang2 sekeliling. sapa tak buat salah? Tell me. Kita bukan hamba Allah yang maksum.

    • apo2 je la..

      January 19, 2012 at 1:59 pm

      kesalahan disusuli dgn kemaafan.. *itupun sbb minta maaf dekat melodi kan…
      bila benda tu dok ulang je terjadi, tu yg org pertikaikan…
      apa kata salah tu kita betul2 insafi? jgn ckp je nk taubat la, ape la, masih mcmtu jugak… lg la org nyampah..

  3. Kak Ton

    January 19, 2012 at 9:23 am

    Wey barua…Ko la punca org tak suka gn spesis ko tau…Ko tu dh tua la bodo…Ada pelajaran tp bodo mcm siput

  4. apo2 je la..

    January 19, 2012 at 8:43 am

    bila fikir balik, apa la doa yg dia minta masa kt tanah suci..hmm..masih lg mcm ni kan? kot doa buruk2 dia minta kt org lain tu yg semua pusing balik kt dia ni…
    last sekali, org lain pulak yg berdoa utk dia..ada ke yg nk doa utk azwan ali? kuang3…

    *abg nara tolong la sedekah doa kt AA ni…kesian tgk die ni..dh mcm org takde hidayah…. :(

  5. kasut putih

    January 19, 2012 at 8:31 am

    en nara, buat la berita tentang AA dan UH wat PC semalam, sekurang2 nya menjelaskan keadaan mereka sekarang. Air dicincang takkan putus!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama