Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Azwan Ali Dedah Cintanya Pernah Ditolak Ziana Zain

azwan ali ziana zain

Rasanya ramai yang sudah tahu Azwan Ali satu ketika dahulu pernah menyimpan hati pada penyanyi terkenal Ziana Zain. Ketika itu, Azwan atau kini dikenali sebagai Diva AA masih lagi seorang yang kacak, macho dan bergaya maskulin bukan seperti sekarang.

azwan ali dedah ziana zain pernah tolak cintanya

Advertisement

Kisah itu sudah lama berlalu tetapi buat pertama kali, secara eksklusif menerusi rancangan bersama Dj Nazz di laman YouTube Gegar, Azwan mendedahkan mengenai perasaan cintanya telah ditolak penyanyi tersebut.

Dia secara jujur bercerita mengenai kisah patah hatinya itu dan mengaku hanya bertepuk sebelah tangan. Ziana hanya menganggap dirinya sebagai rakan biasa sahaja. Pada masa yang sama, Azwan sempat berkongsi saat dia meluahkan rasa cintanya itu.

ziana zain azwan ali

Masa bawak Ziana keluar, tahu tak perasaan dia macam mana? Saya rasa macam jadi Justin Bieber masa tu. Siapa saja yang mampu pandu kereta bersama Ziana masa tu.

Saya cakap “Ziana, sebenarnya saya suka awak,” dan Ziana jawab,”Jangan nak mengada, kita kawan je, tiada nak feeling-feeling, I tak berminat.” Bayangkan maruah lelaki saya pada waktu itu.

Memang hati memberontak nak Ziana Zain, tapi orang kata Korban Cinta, dia tiada perasaan yang sama terhadap saya.

Diakhir rancangan tersebut, Azwan seolah menyifatkan Ziana telah mendapat hukum karma melihat kontroversi yang berlaku dalam hidupnya.

Dia kena dah karma dia. Kau tengok apa jadi dengan Ziana? Bangga sangat kahwin dengan mamat itu.

Advertisement

Memang sakit kalau cinta ditolak, adakah ini sebabnya Azwan serik untuk bercinta?

Sumber Berita : Forum CARI & YouTube Gegar

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. tripple z

    January 16, 2020 at 1:41 pm

    karma org je ko amek kire..
    yang karma ko..fmly xserupa fmily..xnk amek kire?
    sape ko nk bg2 karma kt org lain..maksum?wali?

  2. Anonymous

    January 16, 2020 at 11:27 am

    dalam video tu nampak tua da kan AA nih, berkedut dan kusam… kalau dalam IG, filter segala bagai kan…. leher tu berbenjol2 kenapa ya….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top