Azwan Ali Bakal Disaman Kerana Kutuk Kicap Buatan Tempatan

Hiburan

Azwan Ali Bakal Disaman Kerana Kutuk Kicap Buatan Tempatan

Gara-gara mengutuk kicap buatan tempatan iaitu kicap Tirana di akaun Instagram miliknya, selebriti Azwan Ali ataupun lebih dikenali sebagai Diva AA bakal dikenakan tindakan saman oleh Tirana Products Sdn Bhd atas dakwaaan memuat naik video bersifat fitnah terhadap produk berkenaan.

Advertisement

Menurut Dr Hilmi Murad Mohamaed iaitu pemilik syarikat berkenaan, tindakan Diva AA itu telah memberikan impak negatif terhadap produk mereka.

Komen-komen yang diberikan agak pedas dan agak melampau. Kalau pun iklan saya itu teruk, tetapi ada cara untuk kita tegur. Tegur dengan cara beradab, kita orang Melayu dan kita beragama Islam.

Diva AA  sebelum ini telah memuat naik klip video iklan kicap Tirana yang memaparkan dirinya menuang kicap secara berlebihan ke atas satu hidangan dan meniru loghat percakapan model yang terlibat dalam iklan berkenaan.

Walaubagaimanapun, menurut Diva AA ia cuma sekadar satu parodi yang pada asalnya untuk bergurau sahaja.

Sumber Berita: Astro Awani

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...