Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ayu Raudhah Anggap Sengketa Dengan Rita Rudaini Sudah Selesai

Lega hati Abang Nara apabila membaca berita ini. Akhirnya tamat sudah persengketaan di antara Ayu Raudhah dan Rita Rudaini. Rasanya ramai yang sudah cukup muak dengan pergaduhan yang timbul di antara mereka berdua dan berdoa agar ianya dapat segera ditamatkan.

ayu raudhah

Advertisement

Berkata kepada wartawan Kosmo, Ayu Raudhah berkata:-

Saya anggap apabila dia (Rita) tidak mahu jumpa saya untuk berbincang, isu ini selesai. Lagipun dia cakap tulisannya di Twitter tiada kaitan dengan saya. Saya hormati pendiriannya untuk tenang bersama anak-anaknya. Begitu juga saya. Harap tiada apa-apa yang berkait lagi.

Kan bagus kalau macam ini. Abang Nara berharap agar kedua-duanya tidak lagi mengeluarkan statement yang boleh memburukkan keadaan. Lebih baik kedua-duanya beri tumpuan kepada keluarga. Ayu Raudhah tak lama lagi pun nak bergelar seorang ibu. Daripada stress memikirkan hal ini, lebih baik berehat menenangkan minda. Tak gitu?
P.S: Bas mewah yang confirm tak ada kat Malaysia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

76 Comments

  1. lila

    October 26, 2012 at 11:03 am

    ayu raudhah dan suaminya selepas ni jangan masuk campur lg urusan orang lain.fokus diri sendiri sudahla

  2. pembenci tegar rodoh

    September 25, 2012 at 8:05 pm

    si rodoh betina sial suke cari pasal la ni nk berbaik pulak perangai mcm gampang..shit u n ur hsband

    • ert

      September 26, 2012 at 12:50 pm

      pelikla manusia ni,, nak berbaik pun salah

  3. rose

    September 25, 2012 at 11:57 am

    kenapa pula kata ‘semoga tak ada apa2 berkait lg’? doakan yg terbaik utk dia dan zaquan. apa pun ko dgn dia msh hubungan biras!!!mesti berbaik…melainkan ada perasaan dengki dlm hati msg2

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top