Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ayu Raudhah Ambil Cuti Untuk Dapatkan Zuriat

Kira-kira dalam bulan Oktober 2011, Ayu Raudhah telah berkongsi berita kegugurannya setelah hamil 6 minggu. Pastinya berita tersebut sangat mengecewakan Ayu dan suaminya yang tidak sabar-sabar mendapat cahaya mata. Kemungkinan besar keguguran tersebut berlaku akibat Ayu terlalu bekerja keras.

ayu gugur

Advertisement

Berikutan itu, hari ini menerusi Utusan Malaysia, Ayu memberitahu yang dia akan mengambil untuk memberi fokus pada keluarga. Kata Ayu:-

Mungkin akibat terlalu bekerja keras, saya mengalami keguguran. Memandangkan saya dan suami sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat, rasanya adalah lebih baik untuk saya mengambil cuti buat masa ini.

Ini sememangnya satu langkah bagus yang telah diambil oleh Ayu Raudhah. Kerja tue kerja jugak, tetapi keluarga harus diutamakan. Lebih-lebih lagi bab mengandung ini susah nak dikesan pada waktu permulaan. Semoga dengan rehat secukupnya Ayu dan suami akan dipermudahkan untuk mendapat zuriat. Sama-sama kita doakan.

P.S: Kucing-kucing bergaya dengan tali leher.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

97 Comments

  1. kiki lala

    September 5, 2012 at 9:52 pm

    baby tu pun tak sanggup nk dduk dalam perut perempuan yg busuk hati macam kau ni

  2. Mak jemah pemalu

    September 5, 2012 at 9:22 pm

    Aku sedih baca komen2 kat nara ni..makin lame makin tak dak otak korang komen…kdg2 mcm koranglah yang mengetahui semuanya..buat yang lum kawin or dh kawin xdak anak or d kawin n ada anak, berhati hati dlm percakapan…

  3. Anonymous

    September 5, 2012 at 9:07 pm

    Ayu dah mengandung rasanyer baru sebln kot

  4. ...

    September 5, 2012 at 7:30 pm

    teruskan berusaha 3x…teruskan berdoa 3x…jgn putus asa…okeh ayu dan zaq…selamat berjuang utk dapatkan zuriat…

  5. Anonymous

    September 5, 2012 at 3:34 pm

    Saya rasa ruangan untuk komen patut di disablekan..sbb banyak yg buat dosa kt sini..tuduh org mcm2..seriau tgk komen masing2..mengalahkan tuhan lagaknya..

    • apa nak buat. yang komen dalam ni stok hati kering dan tak pandai menilai seni melainkan perut dan tepi kain orang. tanya pasal art house, stoner film, beza skrip dgn lakonlayar, beza terbaik dgn popular, bakat / takde bakat haram tak tau.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top