Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ayu Raudhah Ambil Cuti Untuk Dapatkan Zuriat

Kira-kira dalam bulan Oktober 2011, Ayu Raudhah telah berkongsi berita kegugurannya setelah hamil 6 minggu. Pastinya berita tersebut sangat mengecewakan Ayu dan suaminya yang tidak sabar-sabar mendapat cahaya mata. Kemungkinan besar keguguran tersebut berlaku akibat Ayu terlalu bekerja keras.

ayu gugur

Advertisement

Berikutan itu, hari ini menerusi Utusan Malaysia, Ayu memberitahu yang dia akan mengambil untuk memberi fokus pada keluarga. Kata Ayu:-

Mungkin akibat terlalu bekerja keras, saya mengalami keguguran. Memandangkan saya dan suami sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat, rasanya adalah lebih baik untuk saya mengambil cuti buat masa ini.

Ini sememangnya satu langkah bagus yang telah diambil oleh Ayu Raudhah. Kerja tue kerja jugak, tetapi keluarga harus diutamakan. Lebih-lebih lagi bab mengandung ini susah nak dikesan pada waktu permulaan. Semoga dengan rehat secukupnya Ayu dan suami akan dipermudahkan untuk mendapat zuriat. Sama-sama kita doakan.

P.S: Kucing-kucing bergaya dengan tali leher.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

97 Comments

  1. Gowjuss

    September 11, 2012 at 8:57 am

    :(

  2. pundek

    September 10, 2012 at 1:35 am

    padan muka!! hahaha ayu rodokkkkk

  3. melinje

    September 9, 2012 at 3:52 am

    Hukuman tuhan ni…payahlah dia nak dpt anak kot…bukan dulu rita pernah tweet yg laki dia pernah hamilkan anak dara org then soh pompuan tu gugurkan beberapa kali ke…hmmmm,xyahlah harap kalo gitu. Tuhan xkan redha…

  4. pompuan

    September 8, 2012 at 12:41 pm

    muhasabah diri balik..sembahyang sunat taubat pastu kenalpasti kesilapan kita pada masa lalu apa yg kita buat kt org dulu..pernah tak hg cuba hasut org utk robohkan rmhtangga org ..ingt perempuan teraniaya Allah akan sentiasa menolongnya…mgkin tu balasan apa yg awak dah bt pada org..buat jahat kat org plg pyh nak minta ampun sbb kita kena jumpa org tu..ingt..tak kena aib kat kita akan kena kat anak cucu kita..mgkin lps ni cucu,cicit kita pula kena fitnah mcm awak buat kat orang,,,wktu tu nk mnyesal xguna…ingt..benda yg jahat akan patah balik kat kita,,,..jgn ingt dah lepas dgn pakai tudung je..bersihkan hati juga…Allah balas cash klu kita hasut org sampai runtuh masjid org tu..spatutunya nasihat suami dan keluarganya ke arah menjernihkan keadaan..dulu saya peminat awak..tapi sbb perkara ni saya dah xminat..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top