Written by Bella | April 4th, 2017

Untuk berjaya didalam bidang  hiburan seperti sekarang bukanlah satu perjalanan hidup yang mudah buat Ayda Jebat. Menurut Ayda, peminat juga memainkan peranan penting didalam kerjayanya.

Buat Ayda, ia bukanlah satu bebanan bagi dirinya apabila cuba untuk membalas setiap komen peminatnya di media sosial.

Kejayaan saya hari ini tidak syak diperoleh hasil berkat sokongan peminat, selain keluarga tercinta. Tidak sampai lima minit pun saya boleh membalas komen mereka. Daripada saya menulis komen tidak sepatutnya dan yang tak berfaedah, lebih baik saya balas komen peminat. Tindakan seperti itu sudah cukup membuatkan mereka gembira. Bukan rugi pun jika kita berbuat baik kepada orang.

Tambah beliau lagi, seseorang artis itu janganlah hanya mempergunakan peminat untuk membuatkan mereka menang didalam sesuatu anugerah sahaja.

Jangan menggunakan peminat ketika musim melobi untuk menang anugerah saja. Sayang saya kepada peminat seperti saya sayang dan cintakan keluarga sendiri.

Respek dengan Ayda yang tidak pernah melupakan setiap sokongan peminatnya meskipun sudah popular sekarang. Sikap seperti ini yang harus dicontohi oleh artis lain agar lebih menghargai peminat.

Sumber Berita : BH ONLINE

9 responses to Ayda Jebat Enggan Pergunakan Peminat, Hargai Mereka Setiap Masa

  1. cik alisah says:

    Tapi UMNO tetap akan mempergunakan orang melayu untuk kepentigan mereka dan mempertahankan putrajaya. PAS menjadi balaci mereka untuk diperkuda-kudakan. Ayuh bangun dan undi PH

    6

    2
    • Anonymous says:

      hoi gila ke?

      2

      3
    • Hajah Muslimah says:

      Tetap mempergunakan anak2 FELDA, orang asli kelantan, cikgu2 sekolah, orang kerajaan, siswahzah, orang kampung, mufti, polis, askar demi kepentigan politik mereka. Betul apa yg kau cakap, undi PH

      9

      2
  2. kepochi says:

    pasai tu si ayda ni ramai peminat. tp kurang2kan gedik ye dik, nnt hakak minat jugekkkkkkkk

    8

    0
  3. Anonymous says:

    Sejujurnya saya memang tak minat kt ayda jebat. akan tetapi saya jadi respek kat awak sebab awak sangat menghargai peminat. ok bye

    27

    0
  4. Anonymous says:

    pls hentikan panggilan kenid ke adik ke annoying sgt

    8

    0
  5. Hani says:

    sy minat awk dr dulu smpi skrg, paling best cinta awk 200%

    5

    1
  6. senjakala says:

    hehe…memang peminat ayda jebat undi dia dgn rela hati tiap kali. ayda jebat ratu undi. itu aku salute!

    4

    0
  7. Nazareth says:

    Sejujurnya saya tidak meminati Ayda Jebat bila membaca komen-komen netizen mengatakan itu dan ini tentang Ayda Jebat. Akan tetapi…lakonan-lakonan Ayda HIDUP walaupun ada yang gedik, etc…satu yang saya SALUTE dan jarang diperkatakan/ditulis oleh artis lain ialah SAYA SANGAT MENGHARGAI PEMINAT. Teruskan berkarya (lakonan/nyanyian) dan jangan lupa diri

    6

    0