Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Awie Akui Bergaduh Di Langkawi, Kata Kesat Berunsurkan Provokasi Menjadi Punca

Awie bagi Abang Nara memang mempunyai suara yang legend. Tapi kali ini Abang Nara taknak bercerita tentang kelegendan suara Awie, tetapi tentang sebuah kisah pergaduhan yang melibatkan Awie baru-baru ini di Langkawi. Tak sangka ada jugak mereka yang berani mencari gaduh dengan Awie. Kalau Abang Nara tak terbayang kena hentak dengan lengan Awie yang besar tue.

awie gaduh di langkawi

Advertisement

Menurut Awie, pergaduhan kecil tersebut terjadi kerana keenggannya mengambil gambar bersama beberapa orang di dalam kelab. Kata Awie:-

Punca pergaduhan tersebut adalah kecil apabila saya enggan bergambar dengan mereka di dalam kelab. Saya beritahu kalau nak bergambar, ambil di luar kelab sahajalah tetapi mereka tidak hormat permintaan saya.Kerana tindakan itu mereka melakukan provokasi dengan mengeluarkan kata-kata kurang enak sehingga membangkitkan perasaan marah saya. Kira-kira 30 orang telah datang untuk menyerang saya di luar kelab tetapi mereka tidak berjaya menyentuh saya dan disebabkan itu mungkin mereka lebih berang terhadap saya. Anda (wartawan) boleh melihat sendiri tidak ada satu lebam pun berada di badan atau muka saya, jadi laporan mengatakan saya dibelasah teruk adalah tidak benar.

Tiada sebarang laporan polis dilakukan oleh Awie dan pihak yang terbabit. Apa pun Abang Nara berharap agar Awie kalau nak gaduh pun janganlah gaduh sampai tertumbuk peti suara. Kang tak pasal-pasal negara kita kehilangan suara emas miliknya. Apa pun tak sabar nak menonton Konsert Awie dan Ella di Istana Budaya tak lama lagi. Hidup Awie ~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

97 Comments

  1. kongsi

    January 29, 2012 at 12:34 pm

    alahai aku knl sgt awie ni, kami sepayung die ok jer, kalo dia xsalah dia nak tkot watpe, korang je kaco die.. g pn aku bdk kdah aku tawu la, korang saje cari pasal ngn die, kmi ok jer,g pn die baek si awie ni… 2 pn nsib baik awie xkutip sekor2 bdk2 tu.. kalo x,aku rasa bdk2 kongsi wat smpai lunyai..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top