March 14th, 2019

Majlis perkahwinan selebriti Atikah Suhaime dan Awi Rafael yang dijadualkan berlangsung pada Ahad ini 17 Mac dibatalkan pada saat akhir. Berita itu diumumkan sendiri oleh Atikah menerusi akaun Instagramnya.

Atikah berkata mereka bekerja keras untuk merealisasikan impian untuk bergelar suami isteri, tetapi mungkin tidak cukup kuat berjuang untuk terus mempertahankan cinta mereka.

Bagaimanapun, Atikah berharap hubungan baik antara beliau dan Awi dapat dikekalkan dan berterima kasih kepada penyanyi tersebut yang sering menjaga dan mengambil berat tentang dirinya selama ini.

Hati siapa yang tidak sedih bila sedang menghitung hari untuk menempuh hari bersejarah tetapi ditimpa dengan berita yang sungguh menyedihkan dan terpaksa untuk membatalkan impian untuk berkahwin. Namun, itulah yang dinamakan jodoh. Semoga Atikah dan Awi tabah dengan dugaan ini.

Sumber Berita : FORUM CARI


27 responses to “Awi Rafael Dan Atikah Suhaime Tidak Jadi Kahwin”

  1. Anonymous says:

    ada jugak orang nak kat dia lepas video kontroversi tu. tapi tiba2 tak jadi. mesti ada something wrong..

  2. Diah says:

    Jika tiada jodoh bagaimana rancang pun ttp tak menjadi, atikah dn awi bykkn berdoa moga digantikn dgn yg lbh baik. Bykkn solat taubat.

  3. kakikucinghitam says:

    sedihnya suke tengok diorg berdua.

  4. Anonymous says:

    Awi rafael muka pecah rumah…. sape nak?

  5. Anonymous says:

    tak payah prepare2. Kawin je senyap2…. then baru announce.
    Nak masuk syurga bukan mudah. Pengaruh Syaitan tu kuat. Kenduri setan iblis seronok umat Nabi Muhammad saw tak jadi nikah.

Loading...