Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Awi Rafael Dan Atikah Suhaime Tidak Jadi Kahwin

Majlis perkahwinan selebriti Atikah Suhaime dan Awi Rafael yang dijadualkan berlangsung pada Ahad ini 17 Mac dibatalkan pada saat akhir. Berita itu diumumkan sendiri oleh Atikah menerusi akaun Instagramnya.

Advertisement

Atikah berkata mereka bekerja keras untuk merealisasikan impian untuk bergelar suami isteri, tetapi mungkin tidak cukup kuat berjuang untuk terus mempertahankan cinta mereka.

Bagaimanapun, Atikah berharap hubungan baik antara beliau dan Awi dapat dikekalkan dan berterima kasih kepada penyanyi tersebut yang sering menjaga dan mengambil berat tentang dirinya selama ini.

Hati siapa yang tidak sedih bila sedang menghitung hari untuk menempuh hari bersejarah tetapi ditimpa dengan berita yang sungguh menyedihkan dan terpaksa untuk membatalkan impian untuk berkahwin. Namun, itulah yang dinamakan jodoh. Semoga Atikah dan Awi tabah dengan dugaan ini.

Sumber Berita : FORUM CARI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. Anonymous

    March 14, 2019 at 11:31 am

    ada jugak orang nak kat dia lepas video kontroversi tu. tapi tiba2 tak jadi. mesti ada something wrong..

  2. Diah

    March 14, 2019 at 10:48 am

    Jika tiada jodoh bagaimana rancang pun ttp tak menjadi, atikah dn awi bykkn berdoa moga digantikn dgn yg lbh baik. Bykkn solat taubat.

  3. kakikucinghitam

    March 14, 2019 at 10:44 am

    sedihnya suke tengok diorg berdua.

  4. Anonymous

    March 14, 2019 at 10:41 am

    Awi rafael muka pecah rumah…. sape nak?

    • AK2.O

      March 14, 2019 at 10:47 am

      Kau ni Dato A.Aida ke..suka sangat pertikai rupa paras manusia..Kau helokkk sangat ke…

    • Anonymous

      March 14, 2019 at 10:50 am

      yes muka dia mcm pecah rumah tp mulut dia tak mcm mulut ko puaka.. cuba tunjuk skit muka mcm mana..

  5. Anonymous

    March 14, 2019 at 10:37 am

    tak payah prepare2. Kawin je senyap2…. then baru announce.
    Nak masuk syurga bukan mudah. Pengaruh Syaitan tu kuat. Kenduri setan iblis seronok umat Nabi Muhammad saw tak jadi nikah.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top