Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Awi Rafael Dan Atikah Suhaime Tidak Jadi Kahwin

Majlis perkahwinan selebriti Atikah Suhaime dan Awi Rafael yang dijadualkan berlangsung pada Ahad ini 17 Mac dibatalkan pada saat akhir. Berita itu diumumkan sendiri oleh Atikah menerusi akaun Instagramnya.

Advertisement

Atikah berkata mereka bekerja keras untuk merealisasikan impian untuk bergelar suami isteri, tetapi mungkin tidak cukup kuat berjuang untuk terus mempertahankan cinta mereka.

Bagaimanapun, Atikah berharap hubungan baik antara beliau dan Awi dapat dikekalkan dan berterima kasih kepada penyanyi tersebut yang sering menjaga dan mengambil berat tentang dirinya selama ini.

Hati siapa yang tidak sedih bila sedang menghitung hari untuk menempuh hari bersejarah tetapi ditimpa dengan berita yang sungguh menyedihkan dan terpaksa untuk membatalkan impian untuk berkahwin. Namun, itulah yang dinamakan jodoh. Semoga Atikah dan Awi tabah dengan dugaan ini.

Sumber Berita : FORUM CARI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. wekkkkkkk

    March 14, 2019 at 10:24 am

    berkawanlah seperti biasa, ini dugaan, mana tahu ada jodoh semula, sdgkn ceraipun boleh rujuk. Atikah warganegara Singapura, dan Awie Malaysian..Adakah kerana proses dokumen tidak lengkap??????
    ..mana yg fhm shj tahu apa itu dokumennya…

    • Shhhhh mMmmmmm

      March 14, 2019 at 10:43 am

      Awi Rafael pun dari Singapura, dah bermautatin di KL….
      Apa agaknya masalah mereka? Awi please elaborate….

    • freud

      March 14, 2019 at 10:46 am

      kak awi rafael tu pun singaporean laaa

  2. gendut

    March 14, 2019 at 10:20 am

    semoga tabah dik…..dugaan hidup…..

  3. Anonymous

    March 14, 2019 at 10:19 am

    msti ade sebab..xkn ttb x jd kawen…huhuhu…terjmpe dgn EX ke lps tu terigt saat2 manis beromen dgn EX…hahahaha

    • unknown

      March 14, 2019 at 10:36 am

      biadap!

    • Anonymous

      March 14, 2019 at 11:46 am

      ingat kawin nk romen je ke cam mak ko dulu..?

    • Anonymous

      March 14, 2019 at 4:18 pm

      ko laa biadap bongok…bc laa ig si awi ni….ateqah dl pun perangai xde laa baik mne….betina uolss…bese laaa..bl sekali dh dpt merasa batang klu dh lme x dpt msti ketagih….y dok mrh2 aku ni msti jns betina kangkang…kah kah kah…

    • Anonymous

      March 14, 2019 at 11:04 am

      Mcm biasa je.. mcm pnh kene ke diri sdri je..

    • peratijangantakperati

      March 14, 2019 at 12:06 pm

      bodoh!biadap!bangang!

      kau kot yg sanggao igt beromen dgn ex..
      gilerrr

  4. Chohkri Yulis.

    March 14, 2019 at 10:13 am

    dh hempas pulas psediaan….duit lg abes…tbe2 x jd…hurmmm….jodoh oh jodoh…

  5. AJ

    March 14, 2019 at 10:13 am

    “Semoga Atikah dan Suhaimi tabah dengan dugaan ini.”

    Suhaimi tu ayah dia kot?

    • Anonymous

      March 14, 2019 at 10:31 am

      Kesian pulak Atikah ni.Moga ada jodoh dengan orang lain yang lebih baik.

    • Anonymous

      March 14, 2019 at 11:45 am

      Sampai bila harus ku bertanya, firasat hatimu yg terus membisu. Segala dendamku kini menjadi bebanan jiwa saat kau mencari penganti… cinta!!!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama