Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Awal Dan Scha Nikah 4 Mei, Siaran Langsung Di Astro Ria

Akhirnya petang tadi di Flora Cafe, Ampwalk, Awal dan Scha telah pun mengumumkan tarikh pernikahan dan persandingan mereka. Tarikh keramat pernikahan bagi bakal pengantin baru ini ialah 4 Mei di Pullman Putrajaya manakala majlis persandingan pula pada 6 Mei di PICC, Putrajaya.

gambar pernikahan awal dan scha

Advertisement

Dan kepada peminat Scha ataupun Awal, ada berita baik buat anda semua. Majlis pernikahan mereka akan disiarkan secara langsung di Astro Ria untuk tatapan anda semua. Dan seperti majlis perkahwinan Lisa Surihani dan Yusry, Astro Ria turut akan menyiarkan episod-episod khas perkahwinan Scha dan Awal.

gambar pernikahan awal dan scha

Untuk makluman, Scha telah pun dirisik oleh Awal kira-kira 6 bulan yang lepas. Dan Awal turut menerangkan bahawa proposal yang dilakukan menerusi rancangan Propaganza baru-baru ini ialah sesuatu yang dia sendiri mahu lakukan buat pihaknya. Tidak ada kaitan dengan mana-mana pihak ataupun tidak mengikut adat Melayu.

gambar pernikahan awal dan scha
Satu fakta menarik tentang pasangan ini ialah ketika menghadiri kursus kahwin baru-baru ini, Scha sebenarnya sedang menghidap penyakit demam denggi. Sebaik sahaja tamat kursus kahwin, Scha dimasukkan ke hospital selama seminggu. Apa pun tahniah Abang Nara ucapkan kepada Scha dan Awal. Nantikan gambar sekitar majlis pengumuman perkahwinan mereka berdua sebentar lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

93 Comments

  1. Anonymous

    September 20, 2012 at 5:20 pm

    apa lah korang ni tak habis2 gosip pasal orang kalu nak gosip pun gosip lah yang baik

  2. Datok minah jambu 24jam mengadap computer

    March 28, 2012 at 5:56 pm

    tu taufik batisah ke yg dari spore? hensem jugak si taufik batisah ni …bang nara tolong fine out kn taufik ni dh kawin ke lm jadi senang kalau minah jambu gi spore ada teman nk bebual2…..lov u taufikkkkkkkkkkk !!! minah jambu sekarang ada kt melaka rumah kazen minah jambu senang2 taufik datang la kt melaka boleh minah jambu ajak gi jalan2 ..melaka sekarang dh cantek tau ! dh tk macm dolu2 lagi…..dodol diaaaaaaaaaaaa fuh sedappppppppp dodol melaka lah kate knnnnnnnnn dengan asam pedas dia fuh satu macm punye selera !!! jangan tk cayaaaaaaaaaaaaa !!!

  3. christina

    March 28, 2012 at 5:48 pm

    rmai btl malaun cmburu . . Wow ! Kesiannnnnnnnnnnn , awal dan scha x hingin pun layan korg . . Cm bodoh ja komen2 pasal org tp dri sndri ? ? ? Lg buruk perangai . . Ne msti cnn pnya org . . Dok suka jga tepi kain org lain tp tepi kain sndri koyak rabak x berjahit . .

  4. ladymorgana

    March 28, 2012 at 5:05 pm

    scha tu hidung kembang siot..,perasan diva…kuangg..kuanggg…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama