March 27th, 2012

Akhirnya petang tadi di Flora Cafe, Ampwalk, Awal dan Scha telah pun mengumumkan tarikh pernikahan dan persandingan mereka. Tarikh keramat pernikahan bagi bakal pengantin baru ini ialah 4 Mei di Pullman Putrajaya manakala majlis persandingan pula pada 6 Mei di PICC, Putrajaya.

gambar pernikahan awal dan scha

Dan kepada peminat Scha ataupun Awal, ada berita baik buat anda semua. Majlis pernikahan mereka akan disiarkan secara langsung di Astro Ria untuk tatapan anda semua. Dan seperti majlis perkahwinan Lisa Surihani dan Yusry, Astro Ria turut akan menyiarkan episod-episod khas perkahwinan Scha dan Awal.

gambar pernikahan awal dan scha

Untuk makluman, Scha telah pun dirisik oleh Awal kira-kira 6 bulan yang lepas. Dan Awal turut menerangkan bahawa proposal yang dilakukan menerusi rancangan Propaganza baru-baru ini ialah sesuatu yang dia sendiri mahu lakukan buat pihaknya. Tidak ada kaitan dengan mana-mana pihak ataupun tidak mengikut adat Melayu.

gambar pernikahan awal dan scha
Satu fakta menarik tentang pasangan ini ialah ketika menghadiri kursus kahwin baru-baru ini, Scha sebenarnya sedang menghidap penyakit demam denggi. Sebaik sahaja tamat kursus kahwin, Scha dimasukkan ke hospital selama seminggu. Apa pun tahniah Abang Nara ucapkan kepada Scha dan Awal. Nantikan gambar sekitar majlis pengumuman perkahwinan mereka berdua sebentar lagi.


93 responses to “Awal Dan Scha Nikah 4 Mei, Siaran Langsung Di Astro Ria”

  1. Anonymous says:

    apa lah korang ni tak habis2 gosip pasal orang kalu nak gosip pun gosip lah yang baik

  2. Datok minah jambu 24jam mengadap computer says:

    tu taufik batisah ke yg dari spore? hensem jugak si taufik batisah ni …bang nara tolong fine out kn taufik ni dh kawin ke lm jadi senang kalau minah jambu gi spore ada teman nk bebual2…..lov u taufikkkkkkkkkkk !!! minah jambu sekarang ada kt melaka rumah kazen minah jambu senang2 taufik datang la kt melaka boleh minah jambu ajak gi jalan2 ..melaka sekarang dh cantek tau ! dh tk macm dolu2 lagi…..dodol diaaaaaaaaaaaa fuh sedappppppppp dodol melaka lah kate knnnnnnnnn dengan asam pedas dia fuh satu macm punye selera !!! jangan tk cayaaaaaaaaaaaaa !!!

  3. christina says:

    rmai btl malaun cmburu . . Wow ! Kesiannnnnnnnnnnn , awal dan scha x hingin pun layan korg . . Cm bodoh ja komen2 pasal org tp dri sndri ? ? ? Lg buruk perangai . . Ne msti cnn pnya org . . Dok suka jga tepi kain org lain tp tepi kain sndri koyak rabak x berjahit . .

  4. ladymorgana says:

    scha tu hidung kembang siot..,perasan diva…kuangg..kuanggg…

Loading...