Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Awal Ashaari Nafi Dakwaan Gunakan Anak Untuk Raih Keuntungan

Semalam, telah berlangsungnya majlis pelancaran bagi koleksi pakaian raya Schawalara X Jakel di Kuala Lumpur.

Secar rasminya Awal Ashaari, Scha Al Yahya dan anak mereka, Lara Alana dilantik menjadi duta kepada produk keluaran berkenaan yang dipasarkan oleh Jakel.

Advertisement

Memuat naik beberapa foto sekitar  majlis pelancaran tersebut di akaun Instagram miliknya, beberapa pihak berpendapat Awal telah mempergunakan anaknya untuk meraih keuntungan dan populariti.

Walaubagaimanapun, Awal menafikan dakwaan berkenaan dan tidak menerima sebarang tawaran begitu sahaja.

Rasanya istilah menjual anak itu agak kasar kerana sebagai ibu-bapa kami sentiasa memastikan tawaran yang datang ditapis terlebih dahulu dan tidak sewenang-wenangnya bersetuju.

Bagi saya tawaran yang datang adalah rezekinya dan kebanyakannya ia turut melibatkan kami sebagai sebuah keluarga.

Awal sebenarnya tidak pernah merancang untuk anaknya turut terlibat didalam dunia glamor tetapi ia adalah rezeki buat mereka.

Setiap bayaran yang Lara dapat akan terus dimasukkan ke dalam akaunnya untuk kegunaan masa hadapan.

Saya secara dasarnya tidak pernah merancang rezeki anak saya dan Alhamdulillah semua pendapatan saya masukkan ke dalam akaunnya untuk kegunaan masa depan dia.

Bagaimanapun ia bukan untuk jangka panjang kerana saya juga mahukan kehidupan normal buatnya.

Advertisement

Apa yang dilakukan oleh Awal Ashaari ada kebaikannya untuk Lara Alana di masa hadapan, sekurang-kurangnya beliau akan ada simpanan sendiri. Kata orang, selagi ada peluang ambil sahaja kerana ia adalah rezeki.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top