Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Awal Ashaari Gantikan Dira Sebagai Pengacara Tetap Melodi

Memang rezeki orang baru berkahwin. Sebentar tadi portal GUA telah mengesahkan yang Awal Ashaari telah dipilih sebagai pengacara tetap Melodi mengantikan Dira Abu Zahar. Sebelum ini, Awal seringkali mengacarakan Melodi sebagai pengacara jemputan. Tahniah kepada Awal atas berita gembira ini.

awal pengacara melodi

Advertisement

Sementara itu Dira pula mengambil keputusan untuk mengundur diri daripada Melodi untuk menumpukan perhatian kepada pelajaran dan juga perniagaannya. Semoga dengan perlantikan Awal ini, rating Melodi akan meningkat. Abang Nara tengok Awal pun memang ada chemistry dengan Zizan. Apa kata anda?

P.S: Menangi tiket Piranha 3D dengan hanya memberi cadangan selebriti mana yang harus Abang Nara tulis di sini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

93 Comments

  1. Sufi Tshirt Printing

    May 25, 2012 at 3:30 am

    ok la tu.. awal pun ok ape..huhu

  2. x kelako

    May 23, 2012 at 9:40 pm

    hmmm…aku pn lama dah x tgk melodi ni x de pe yng menarik pn…adik aku suke la…kalo dia ada aku ngalah masuk bilik je la kalo x mentenet…aku tido je lg baguss

  3. cikjoyah

    May 22, 2012 at 11:12 pm

    Afdlin Shauki n Zizan seriously lawak giler ahad ritu. gelak manjang je tgk melodi.. awal ashaari macam bosan sikit kot, tgk fuh pon semate2 tgk content die je.. plisss. amek afdlin or johan:)

  4. ruhani

    May 22, 2012 at 5:46 pm

    itu peminat rita rudani atau aidil ? sudah di kata terkenal mesti lah ada buruk baik nya.awk siapa nk mengadili rita dn media.? kalau saya jadi rita lebih dari itu saya lakukan pada suami yg kebudakan2 dn masa nak khawin pandai belakang kan mak ayah skg main lari2 bila dh khawin.kalau anak saya mcm tu penangan naik ke muka anak yg tak tahu tangung jwb.

    • Anonymous

      May 23, 2012 at 8:15 am

      ko pun sama menyeramkan cam rita. sian kat laki ko. nanti kalu anak ko kawen lari ngan pompuan ko tak bkenan, ko buat per lak yer

  5. cik_kipas

    May 22, 2012 at 3:51 pm

    what? hmm…

Loading...
To Top