August 8th, 2012

Bagai pinang dibelah dua sungguh pasangan pengantin ini. Awal dan Scha memang nampak sama cantik dan sama padan berpakaian traditional untuk muka depan majalah Media Hiburan. Pastinya mereka berdua sudah tidak sabar untuk berhari raya sebagai suami isteri untuk pertama kali tahun ini.

scha dan awal

Semoga Aidilfitri kali ini lebih bermakna buat Awal dan Scha. Kalau tahun ini berdua, Abang Nara doakan tahun depan mereka beraya bertiga pula. Semoga dimurahkan rezeki untuk mereka menimang cahaya mata. 6 lagi gambar sesi tangkap gambar Scha dan Awal bersama Media Hiburan dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Menarik juga kalau hias rumah dengan corak belang. Ada berani?

scha dan awal
scha dan awal
scha dan awal
scha dan awal
scha dan awal
scha dan awal


39 responses to “Awal Ashaari Dan Scha Hiasi Muka Depan Media Hiburan Edisi Terbaru”

  1. syasya says:

    Awal bila nak suruh isteri tutup aurat?? Itu adalah t/jwb anda. Pada isteri ingatlah bahawa apa-apa yg terdedah itu cuma untuk suami bukan untuk semua org.

  2. aku says:

    brtuahnya awal dapat scha…piuhhhh…kau je rasa bangga awal dapt scha sbb scha cantik tapi bg akulah minah gedik ala2 mnja cam scha ni xrasa rugi pun bila kau dapat hahaha..blahlh xyah nk poyo sngat tnjuk2 kat org..

  3. Sshh says:

    suka tengok dia org ni pas kawin..murah btl rezeki dia org..tengok gmbr mereka berdua ctk..tpi bila tengok y d sebelah tu..tok ti knpa ambil gmbr mendada cam tu dh sebijik cam cik ta jer…

  4. fa says:

    sepadan n sweet betul couple nie. semoge kekal hingga akhir hayat.

Loading...