October 5th, 2015

Tanpa peminat, siapalah artis. Sesetengah artis yang bijak akan membina hubungan yang baik dengan peminatnya untuk kekal relevan dalam industri. Sesetengah artis dilihat sangat peramah dengan peminat dan sedia bergambar dengan mereka bila ditemui. Tetapi ada sesetengahnya memandang sepi kepada peminat dan bersikap kekwat, terutamanya yang sedang popular.

Seorang pembaca BeautifulNara telah menghantar mesej kepada kami tentang sikap seorang artis ketika dua orang peminat meminta bergambar bersamanya. Menurut pembaca itu, dia bekerja di gerai bersebelahan gerai yang dijaga oleh artis ini.


 photo 12080920_10200886159551829_1775034972_n.jpg
Menurut pembaca itu:

Askum…. sapa artis nih?? Glamour sgt2 ke?? Sombong nak mampus ada lah… saya kt tepi sempat dgr budak2 ni nk tangkap gmbr dgn dia tp dgn angkuh dia jawab cepat sikit saya sibuk sedangkan time tu dia xbuat apa pun dok atas kerusi sambil tgk atas bawah khemah je.. ingt sikit kalau nk jadi artis jgn nk perasan lebih.

Mmg dia tangkap jugak gmbr tp yg xbest dengar dia jawab cam tu n dgn muka2 masam… kesian budak2… dia ingat bila ckp cam tu kt budak xblh nk fikir.. kena ingat awk tu artis(artis sgt ke?).. letih camane pun apa salah nya layan tanpa ckp kasar cam tu..

Xde org pun kt booth dia time tu.. kalau kata org ramai serbu blh la ckp SIBUK..hanya adik2 tu je ada kt booth dia.

Zaman kini jika artis bersikap sombong memang mudah saja ia tersebar. Kalau mengikut gambar yang diberi, artis itu kelihatan seperti pelakon drama dan telefilem Zul Yahya.

Diharap Zul take note tentang perkara ini. Manalah tahu pada masa itu dia baru lepas mengemas gerai atau mengangkat barang masuk atau keluar gerai sehingga kepenatan, kan?

Hi! Let's join the Festival of ASEAN Cultural Expressions 2015 on 15-20 October, at NU Sentral l, Kuala Lumpur.You will…

Posted by Festival of ASEAN Cultural Expressions 2015 – 15-20 Oct 2015 on Sunday, 4 October 2015


Comments are closed.

Loading...